دستگیری 6 مرد به اتهام تجاوز به دختر جوان

پلیس کابل حاکی از آن است که ۶ برادرشوهر فرخنده ۱۹ ساله به خاطر این که دخترانگی او را ثابت کنند و بفهمند که نوعروسشان باکره بوده اقدام به تجاوز گروهی به او کردند.

دستگیری 6 مرد به اتهام تجاوز به دختر جوان

این  جنایت هولناک  چند روز پس از مراسم آشنایی دو خانواده رخ داد که پس از افشای این ماجرا و درخواست شکایت خانواده قربانی پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و پس از  دستگیری  ۶  متهم  تحقیقات خود را آغاز کرد.

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که این جنایت با هماهنگی داماد ۲۲ ساله رخ داد تا  دخترانگی  نامزدش ثابت شود اما در این ماجرا ۶ برادرشوهر به شدت دختر جوان را مورد تجاوز قرار دادند و موجب بستری شدن وی در بیمارستان روانی شدند.

در حال حاضر متهمان در بازداشت هستند تا مجازاتی برایشان در نظر گرفته شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    5

    و خداوند مردان را وحشی آفرید......

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      همه مردها وحشی نیستند و همه زن هم شیطان صفت نیستند. این چیزا در ایران رسم نیست مگر اینکه شهری به مرز شرقی چسبیده شده باشه و رسم شون سرایت کنه. زمانی که افغانستان از ایران جدا شد پیشرفتش در همون تاریخ ماند!

  • ناشناس
    2

    دلم برای این دختر خانم می‌سوزه یک عروس شب عروسیش به اندازه کافی استرس داره دیگه این کارهای خاک بر سری ،چیه؟. این رسم های جاهلانه کی میخواد تموم بشه!؟. تو ایرانم هست تو شهر ما هم هست البته نه به این مزخرفی
    من خودم شب عروسیم اینقدر استرس داشتم که نتونستم شام بخورم و حتی تا یک هفته بعد عروسیم حالم بد میشد و نمی‌تونستم غذا بخورم. تو یک هفته شوهرم مجبور شد دوبار منو ببره دکتر و دو بار به خاطر ضعف و بی اشتهایی بهم سرم زدن
    لطفاً این رسوم احمقانه رو تموم کنید بی‌خود نیست که مردم دنیا ما و افغانی‌ها رو مسخره می‌کنند

  • ناشناس
    1

    اسلام. اسلام. امریکا که رفت. واقعه بین باشیم ماملتهای مسلمام بسیارعقب افتاده وبی فرهنگیم. ایران پاکستان سوریه، لیبی سودان. افغانستان.وعراق. هیچ وقت روی خوش نمیبینیم تافرهنگ روزدنیا را نداشته باشیم واون انسانیته که توی این روزا نمیبینیم.

  • ناشناس
    0

    الان طالبان حکم سنگسار این 6 متجاوز را صادر میکند،یا پوستشان را از تنشان میکند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امیدوارم

  • ناشناس
    0

    اینم از حکومت اسلامی در افغانستان!

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      دقیقا.. ولی فعلا ایران رکورددار فجایع است......

  • حیدر
    0

    تف به غیرتی که ندارید.
    شیطان را شاد و انسانیت را بی حرمت
    کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها