واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و ۴ مجروح در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و ۴ مجروح خبر داد.

واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و ۴ مجروح در فاروج

سرهنگ علیرضا پوربه، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور فرعی "مایوان به فاروج"، یکی از سرنشینان خودرو در بیمارستان فوت کرد و ۴ نفر دیگر که همگی معلم بودند، مجروح شدند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مایوان به فاروج، بلافاصله گشت پاسگاه مایوان به محل اعزام شد.

سرهنگ پوربه ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل معلمان به علت نامعلومی در حاشیه جاده واژگون شده و در این سانحه راننده و 4 نفر از سرنشینان خودرو به هویت‌های معلوم به‌شدت مجروح شده‌اند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: متأسفانه یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: کارشناسان پلیس‌راه، علت این سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام کردند.

وی رانندگان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در حین رانندگی دعوت کرد و از آنان خواست با رعایت این موارد از بروز هرگونه حادثه ای در جاده ها جلوگیری نمایند.

سرهنگ پوربه افزود: اجتناب از عجله و شتاب در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی دیگر توصیه به رانندگان برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی است تا سفر آن ها به سلامتی انجام شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها