انفجار مهیب گاز در مجتمع مسکونی 5 طبقه

انفجار مهیب گاز شهری در یک مجتمع مسکونی 5 طبقه، خسارت های هنگفتی را به بار آورد و طبقه همکف این ساختمان را ویران کرد.

انفجار مهیب گاز در مجتمع مسکونی 5 طبقه

این حادثه دلهره آور صبح روز گذشته در بولوار شهید مطهری مشهد هنگامی رخ داد که صدای وحشتناک ناشی از انفجار در ساختمان مسکونی 5 طبقه ، اهالی محل را از منازل بیرون کشید.

لحظاتی بعد با گزارش ماجرا به «سامانه 125» آتش نشانی، بی درنگ نیروهای امدادی و اطفای حریق، عازم محل حادثه شدند و در حالی به یاری شهروندان شتافتند که سه خودروی سواری نیز در زیر آوار ناشی از انفجار مانده بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره جزئیات این حادثه گفت: بررسی های کارشناسی امدادگران آتش نشانی بیانگر آن بود که انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی 5 طبقه رخ داده است به طوری که این واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و دیوارهای آن فرو ریخته بود.
آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: شدت این حادثه مهیب به حدی بود که شیشه های منازل اطراف شکسته و به واحدهای دیگر این ساختمان هم خسارت هایی وارد شده بود.

27987848-f817-43b3-8747-daffa16ebcc3

مقام ارشد سازمان آتش نشانی مشهد با بیان این که سه خودروی سواری نیز در پی ریزش آوار دچار خسارت های مالی شده اند، تصریح کرد: آتش نشانان و امدادگران ایستگاه های 28، 38، 1و 51 در این عملیات امداد رسانی حضور داشتند و پس از پایان «ایمن سازی» محل وقوع انفجار درحالی به پایگاه های خود بازگشتند که علت دقیق انفجار مذکور توسط کارشناسان فنی ادامه دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها