کشف قریب به ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۹۹ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک از سوداگران مرگ در یک عملیات پلیسی خبر داد.

کشف قریب به ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان تهران

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر  گفت: درپی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی گفت: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر، مشخص شد متهمان یک محموله موادمخدر را از یکی از استان های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد دارند که با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ آن را به تهران منتقل کنند و در حال حاضر نیز خودروها در حال حرکت به سمت تهران است.

آذین ادامه داد:‌ در همین راستا نیز بلافاصله ماموران اقدام به هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز عملیات کرده و به محورهای مواصلاتی مذکور اعزام شده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد. ماموران بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالی که خودروی حامل سه متهم را که در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود مورد شناسایی قرارداده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری  این افراد را متوقف و بلافاصله دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به متوقف کردن خودروها گفت:‌ ماموران پس از توقیف خودروها و در جریان در بررسی ‌های بیشتر از خودروی متهمان  ۹۹ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بودند، کشف و ضبط کردند. در ادامه متهمان نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شده و در آنجا به جرم خود اعتراف کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، وی با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم دستگیر شده، گفت: این افراد پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به دادسرا ارجاع شدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • تریاکی
    1

    بابا همین کارها را میکنید که تریاک گران شد ما از خماری داریم می‌میریم یکی نیست به داد ما برسه این منقل و بافور ما خاموش است تریاکی ها دستا بالا

  • زینب
    0

    مواد مخدر شیشه بدترین است نسبت به اونا سختگیرترین باشین

  • Masoud
    0

    از وقتی که انواع مواد مخدربه طور وحشتناک گرون شدند .دقیقاا کشور عزیزمان دراواخر همان روز وماه های جاری دچار شلوغی واغتشاش وووو

  • حمید
    0

    ههههههههه تریاکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها