سارق دوربین‌های مداربسته پاکدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: سارق دوربین‌های مدار بسته پاکدشت با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

سارق دوربین‌های مداربسته پاکدشت دستگیر شد

سرهنگ نجم‌الدین مرادی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد دوربین‌های مدار بسته در مناطق مخلتف پاکدشت، شناسایی سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۳ خاتون آباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های پیرامونی، عوامل انتظامی موفق به شناسایی سارق شده و این فرد در عملیات پلیسی توسط عوامل کلانتری ۱۳ خاتون آباد دستگیر شد.

مرادی خاطرنشان کرد: سارق پس از دستگیری و انتقال به کلانتری، در تحقیقات به ۳۰ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته سطح شهر اعتراف کرد.

کشف اسلحه غیرمجاز در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت همچنین از کشف یک قبضه اسلحه غیرمجاز در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی خود دریافتند فردی به نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز اقدام می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران پس از انجام اقدامات لازم و طی هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن تعداد یک قبضه کلت کمری جنگی غیرمجاز به همراه سه تیغه خشاب و ۵۰ تیر جنگی را کشف کردند. مرادی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد، تاکید کرد: برای ارتقای امنیت، طرح‌های مقابله‌ای پلیس با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، طی تماس با شماره مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها