هلاکت سوداگر مرگ در عملیات تعقیب و گریز

یکی از سوداگران مرگ در حالی با شلیک گلوله از سوی ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی به هلاکت رسید که در حال انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به مشهد بودند.

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات تعقیب و گریز

ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در رصد‌های اطلاعاتی خود، به سرنخ‌هایی از یک محموله بزرگ مواد مخدر رسیدند که بررسی‌ها نشان می‌داد قرار است این محموله توسط یک خودروی سواری به مشهد حمل شود.

پس از چند روز فعالیت‌های اطلاعاتی بالاخره، قاچاقچیان زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفتند و نیرو‌های انتظامی با کسب دستورات ویژه‌ای از معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در دادسرای انقلاب اسلامی، وارد عملیات شدند. آنان با اجرای کمین در آزادراه شهید شوشتری مشهد، منتظر ورود قاچاقچیان ماندند تا این که صبح روز گذشته، خودروی سواری با چند سرنشین وارد نقطه کمین شد.

در حالی که افسران مبارزه با مواد مخدر به خودروی مذکور فرمان «ایست» می‌دادند، راننده با مشاهده ایست و بازرسی نیرو‌های انتظامی، پدال گاز را فشرد و با سرعت وحشتناکی از مقابل آنان گریخت.

در عملیات تعقیب و گریز که مدتی به طول انجامید، ماموران انتظامی پس از دادن اخطار‌های قانونی، دست به سلاح بردند و به سوی سوداگران مرگ آتش گشودند. با تیراندازی پلیس، خودروی مذکور درحالی متوقف شد که یکی از سرنشینان آن بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود.

وی بلافاصله توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی موثر واقع نشد و این سوداگر مرگ روز گذشته بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله به هلاکت رسید.

در بازرسی از خودروی قاچاقچیان صد کیلوگرم مواد مخدر کشف شد. یک مقام مسئول در دادسرای نظامی مشهد با تایید این خبر به خراسان گفت: بررسی‌های قضایی در این باره ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها