وقوع ۳ قتل در پایتخت / اسرار یک پرونده رازگشایی شد

در ۲حادثه جداگانه در پایتخت ۲مرد و یک زن جانشان را از دست دادند که با کشف اسرار یکی از پرونده‌ها، تحقیقات برای رازگشایی از پرونده دوم ادامه دارد.

وقوع ۳ قتل در پایتخت / اسرار یک پرونده رازگشایی شد

 نخستین حادثه در پارک مسگرآباد اتفاق افتاد و گزارش آن به قاضی محمدجوادشفیعی، بازپس جنایی تهران اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که مردی در درگیری با ضربات چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود.

در ادامه بررسی‌ها، هویت عامل جنایت که کسی جز دوست مقتول نبود، به‌دست آمد و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در تحقیقات گفت: شب حادثه مواد مصرف کرده بودم و تحت‌تأثیر توهمات مواد بودم. آن شب برای هواخوری به پارک رفتم که با مقتول چشم در چشم شدم و دعوایمان شد.

بعد هم با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم و متواری شدم. وی ادامه داد: مقتول دوستم بود و من با او مشکلی نداشتم. قصدم جنایت نبود و از اتفاقی که افتاده به‌شدت پشیمانم. متهم به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

دومین حادثه، ساعت ۵صبح پنجشنبه دهم آذر ماه به بازپرس محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

ماجرا از این قرار بود که خودرویی حوالی وردیج به دره‌ای به عمق ۲۰متر سقوط کرده و ۲سرنشین آن‌که زن و مردی جوان بودند، جانشان را از دست داده‌اند.

مأموران در ادامه جست‌و‌جوها پلاک ماشین را که بر اثر حادثه کنده شده و به چند متر آنطرف پرتاب شده بود کشف کردند که با استعلام شماره پلاک، هویت مالک آن به‌دست آمد.

او یکی از قربانیان بود اما هنوز هویت دومین قربانی کشف نشده که به دستور بازپرس اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند تا هویت دومین قربانی و علت این حادثه مرگبار فاش شود.

منبع: تازه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    امنیت داریم!
    کشور نیست،جنگل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها