ماجرای عجیب قتل دوم بعد از کشتن طلافروش همدانی

سارق طلافروشی بازار مظفریه همدان پس از دستگیری راز یک جنایت دیگر را نیز فاش کرد.

ماجرای عجیب  قتل دوم بعد از کشتن  طلافروش همدانی

سردار رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در بازار مظفریه شهر همدان و اطلاع آن به پلیس آگاهی، مأموران بررسی صحنه جرم در صحنه قتل حضور یافتند و در مراحل اولیه چهره سارق از طریق دوربین‌های مدار بسته به دست آمد. با ردیابی‌های بسیار سرانجام متهم در استان هرمزگان دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات متهم راننده بیابان بوده که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار گذاشته و حدود یک ماه پیش نسبت به تهیه سلاح گرم اقدام کرده و تصمیم به سرقت از طلافروشی گرفت.
وی گفت: ساعت حوالی 8 و ۱۵ دقیقه روز 30 آبان مقتول در حال بستن کرکره مغازه‌اش بود که قاتل بلافاصله وارد طلافروشی شد.

صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی کرد اما سارق دو تیر به سمت او شلیک کرده سپس زیورآلات، سکه و طلاهای تعمیری موجود در ویترین را به سرقت برد. متهم سپس به سمت هرمزگان متواری شده و در حاجی‌آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا شد.
سردار زارعی اظهار داشت: این زن وی را به باغی که همسرش در آن نگهبانی می‌داد برای استعمال مواد مخدر برد. اما نگهبان باغ با دیدن طلاها وسوسه شده و از متهم می‌خواهد که زیورآلات سرقتی را در اختیار او قرار دهد که با مقاومت سارق مواجه شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات سارق طلافروشی، این مرد وی را به مرگ تهدید کرده و با سلاح سرد به وی حمله‌ور شد اما او با شلیک ۲ گلوله او را نیز به قتل رساند. این سارق پس از ۲ فقره قتل با فرد دیگری در منطقه ششصد دستگاه حاجی آباد آشنا شده و به منزل او مراجعه کرد که عوامل انتظامی با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها