قتل هولناک جوان کرمانشاهی با اسلحه شکاری/ انگیزه چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: جوان ۴۰ ساله ای در یکی از محلات حاشیه ای شهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس هدف گلوله با اسلحه غیرمجاز شکاری قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

قتل هولناک جوان کرمانشاهی با اسلحه شکاری/ انگیزه چه بود؟

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: حدود ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم آذر، یک مورد  تیراندازی  منجر به جرح در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری محل نیز به سرعت در محل تیراندازی حاضر و در تحقیقات انجام شده دریافتند که ۲ سرنشین خودرو پژو پارس بوسیله  اسلحه شکاری  غیرمجاز به سمت یک نفر عابر پیاده اقدام به شلیک گلوله کرده و به سرعت متواری شده اند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه فرد مجروح از ناحیه سرو سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: این شخص پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: طبق تحقیقات تکمیلی، این حادثه و تیراندازی به خاطر اختلافات خانوادگی و درگیری های قبلی بین طرفین رخ داده است.

وی همچنین از کشف یک قبضه شمشیر و یک عدد پوکه فشنگ اسلحه شکاری در محل حادثه خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو پراید متعلق به مقتول نیز که در صحنه حادثه بوده به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ دلیری از تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل جوان ۴۰ ساله خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: متأسفانه حمل و نگهداری سلاح های غیرمجاز و پایین بودن سعه صدر و آستانه تحمل افراد گاهی اوقات منجر به بروز چنین حوادث تلخ و جبران ناپذیری می شود.

وی در پایان گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری های شهرستان کرمانشاه و همچنین مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان به صورت رایگان و تخصصی آماده ارائه مشاوره در همه زمینه ها بوده و افراد می توانند با مراجعه به آن ها قبل از اینکه دست به هر اقدام خطرناکی بزنند، از مشاوره های کاملاً علمی بهره مند شوند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها