ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه ها

مردی که با مدارک جعلی در چندین درمانگاه به مداوای بیماران می پرداخت در حالی توسط نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شد که بازرسان دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی او را شناسایی کرده بودند.

ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه ها

چند روز قبل بازرسان دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی با مراجعه به کلانتری آبکوه مشهد، از هویت جعلی یک پزشک قلابی پرده برداشتند که در یکی از درمانگاه های بولوار ولیعصر در کوی امیرالمومنین (ع) فعالیت داشت.

با اعلام این شکایت، بلافاصله گروهی از افسران کارآزموده با دستور سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه) وارد عمل شدند و پس از هماهنگی و کسب مجوزهای لازم از قاضی یساقی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) تحقیقات نامحسوس را در درمانگاه مذکور آغاز کردند.

دقایقی بعد این مرد جوان با شیوه پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تیغ جراحی، مهر پزشکی و چند برگ نسخه دفترچه خدمات درمانی ممهور به نام پزشک «م- ک» به همراه کپی مجوز طبابت و دانشنامه پایان تحصیلات کشف و ضبط شد.

این مرد که همچنان خود را با نام «م- ک» معرفی می کرد پس از انتقال به کلانتری، مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت و در نهایت هویت واقعی خود را به نام «حسین – ط» فاش کرد و گفت: ساکن بولوار شهید کریمی هستم و می دانم که اشتباه کرده ام.

وی ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت گذشته به عنوان پزشک در درمانگاه های «پ»- «د» و «م» در بولوار توس و همچنین درمانگاه «س» در جاده سیمان با هویت دکتر «م-ک» به امور پزشکی مشغول بودم.

گفتنی است، با توقیف خودروی پراید پزشک قلابی، وی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و بررسی های بیشتر در این باره ادامه یافت.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    خدا به داد اون مریض ها برسد.مملکت که نیست جنگل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها