شکارچیان غیرمجاز در دشتستان به دام افتادند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر از دستگیری یک گروه حرفه‌ای از شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات روستای محمدجمالی بخش شبانکاره در مرز استان‌های بوشهر و فارس خبر داد.

شکارچیان غیرمجاز در دشتستان به دام افتادند

سیداحسان موسوی بیان کرد که برابر گزارش رسیده از دوستداران محیط زیست مبنی‌بر حضور عده‌ای شکاچی اهل شهرستان گچساران برای شکار حیات وحش در حوزه استحفاظی استان بوشهر، در اقدامی مشترک ماموران اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دشتستان و منطقه حفاظت شده حله برای دستگیری آنان وارد منطقه شدند و پس از پیدا کردن مخفیگاهشان برای دستگیری آن‌ها با هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

او می‌گوید: با ورود ماموران محیط زیست به محل مخفیگاه خودرو آن‌ها، دو نفر از متخلفان دستگیر و ماموران برای دستگیری سایر متخلفان عازم ارتفاعات شدند و با قرار گرفتن در مسیر‌های خروجی آنان در منطقه، تعداد شش نفر از متخلفان را قبل از هرگونه شکار حیات وحش دستگیر کردند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان از متخلفان تعداد ۷ قبضه سلاح از انواع ساچمه زنی تک‌لول، دولول و پنج تیر پران، گلوله زنی برنو، گلوله زنی کالیبر ۲۷۰ و مقادیری فشنگ و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

او بیان کرد که این متخفان پس از تنظیم صورت‌جلسه به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها