تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و پلیس در ایذه/ تعداد مجروحان حمله ترویستی ایذه به ۱۵ نفر افزایش یافت/ اطلاعیه سپاه خوزستان در مورد حمله تروریستی ایذه/ ویدئو

تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند که منجر به شهادت چند تن شد.

تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و پلیس در ایذه/ تعداد مجروحان حمله ترویستی ایذه به ۱۵ نفر افزایش یافت/ اطلاعیه سپاه خوزستان در مورد حمله تروریستی ایذه/ ویدئو

یک منبع آگاه امنیتی دقایقی پیش اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

وی افزود: ۴ نفر از مردم و حافظان امنیت در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند.

به گفته این منبع آگاه امنیتی، حال مجروحان حادثه مساعد نیست.

تعداد مجروحان حمله ترویستی ایذه به ۱۵ نفر افزایش یافت/ افزایش تعداد شهدا به ۵ نفر

این مقام آگاه افزود: حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: بیشتر مجروحان این حادثه کور و تروریستی را مردم عادی تشکیل می دهند. 

تاکنون پنج نفر از مردم و حافظان امنیت در این حادثه به شهادت رسیده اند.

گزارش ایرنا از ناآرامی ها در ایذه خوزستان ایرنا نوشت: اراذل و اوباش که مردم را به گلوله بستند حوزه علمیه را آتش زدند و به تعدادی از ادارات و اماکن عمومی هم خسارات کلی و جزیی وارد کردند.

اغتشاشگران برخی خیابان‌ها را بسته و اقدام به آتش زدن لاستیک و سطل‌های زباله کرده‌اند.

معاون امنیتی استانداری خوزستان: در حمله تروریستی ایذه ۵ نفر به شهادت رسیدند

حیاتی، معاون امنیتی و انتطامی استانداری خوزستان درخصوص حمله تروریستی در ایذه گفت: راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه بعد ظهر امروز راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی به سمت مردم، ماموران و مدافعان امنیت شلیک کردند.

وی ادامه داد: در این حمله تروریستی تاکنون ۵ نفر از همشهریان به شهادت رسیدند و تعداد ده نفر مجروح شدند. حال تعدادی از مجروحین وخیم است.

معاون امنیتی و انتطامی استانداری خوزستان همچنین اظهار داشت: تلاش برای دستگیری ضاربین در دستورکار نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

هم اکنون امنیت در شهرستان ایذه برقرار و اوضاع تحت کنترل است. بین شهدا یک دختر خردسال، یک خانم و سه مرد وجود دارد.

تصویری از کیان نیک‌پور، کودک ۹ ساله‎ای که امشب به ضرب گلوله اغتشاشگران تروریست‎ همراه یکی از والدینش در ایذه به شهادت رسید.

d3f3af91-635a-4071-8bfe-e623539cf266

اطلاعیه سپاه خوزستان در مورد حمله تروریستی ایذه

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: «بدین وسیله به اطلاع امت شهیدپرور خوزستان می‌رساند گروهی مسلح که سوار بر دو موتور سیکلت بودند با سو استفاده از التهاب ایجاد شده در شهرستان ایذه با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند در این بین پنج تن شهید و ۱۰ نفر زخمی شدند».

در این اطلاعیه آمده است: «سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

در این اطلاعیه عنوان شده است: «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و شهرستان ایذه با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد».

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها