پرونده سرقت‌ های شبانه مشهد بسته شد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم به ۳۵ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها و انبار کارگاه‌های تولیدی در این شهرستان خبر داد.

پرونده سرقت‌ های شبانه مشهد بسته شد

 سرهنگ احمد نگهبان، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از انبار‌ها و باغ ویلا‌های محدوده جاده" شترک، روستای هلالی و روستای برزش آباد"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص شد که متهم پس از شناسایی محل‌های فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان شبانه با نفوذ به داخل باغ ویلا‌ها و کارگاه‌های تولیدی اقدام به سرقت وسایل می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی هلالی با بررسی اظهارات مال باختگان و سرنخ‌های به جامانده در محل سرقت‌ها تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان احتمالی آغاز کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری رصد‌های اطلاعاتی به رفت آمد‌های مشکوک فردی سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی متهم را در حال بالا رفتن از دیوار یک کارگاه تولیدی در محدوده جاده شترک شناسایی و او را در اقدامی ضربتی قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

وی گفت: متهم ۲۵ ساله که دارای چند فقره سابقه سرقت است در تحقیقات به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از انبار کارگاه‌های تولیدی و ۱۵ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها در محدوده جاده شترک، روستای هلالی، روستای برزش آباد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: با اطلاعات به دست آمده از متهم تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه هلالی با هماهنگی مقام قضائی مالخر موردنظر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی زیادی اموال مسروقه شامل پمپ، کف کش، لوازم باغبانی، آهن آلات و کابل‌های برق بریده شده را کشف کردند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها