بچه ها را به دستور مادرشان دزدیدم

زن تبهکار که به اتهام کودک‌ ربایی و قتل بازداشت شده، در تحقیقات مدعی شد به دستور مادر بچه‌ها آنها را ربوده بود، این در حالی است که پدر و مادر دختر سه ساله خواهان قصاص قاتل فرزندشان شدند.

بچه ها را به دستور مادرشان دزدیدم

رسیدگی به این پرونده از پنجشنبه 12 آبان و به دنبال گزارش ربوده شدن دختری سه ساله و برادر 5 ساله‌اش آغاز شد. مادر این دو کودک در تحقیقات مدعی شد دو زن جوان با معرفی خود به عنوان نیکوکار به در خانه آنها رفته و بچه‌هایش را ربوده‌اند.

با این شکایت تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم ادامه یافت و دو روز بعد دو کودک ربوده شده در حالی داخل پارک ولایت پیدا شدند که دختر سه ساله فوت کرده بود و برادرش به سختی نفس می‌‌کشید.

با گزارش این موضوع به بازپرس محمدتقی شعبانی، بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه در نهایت 7 روز بعد از این کودک‌ربایی عاملان آن که دو خواهر، مادرشان و پسر جوانی بودند دستگیر شدند.

دو دختر مدعی شدند که آنها به دستور مادرشان و برای اخاذی یک میلیارد تومانی از خانواده بچه‌ها که افغانستانی بودند آنها را ربوده و مادرشان به بچه‌ها داروهای متادون و ترامادول و خواب‌آور می‌‌داده است اما دختر 3 ساله ناگهان حالش بد شد و جان باخت.

بخوانیدجزئیات اعتراف دختر زن تبهکار به این قتل در تهران

روز گذشته متهم اصلی که طراح این نقشه بود زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، ادعای عجیبی را مطرح کرد: مدتی قبل با مادر بچه‌ها در پارک آشنا شدم. او گفت یک نفر برایش ایجاد مزاحمت کرده و پول خواسته و اگر نتواند پولی را که آن فرد می‌‌خواهد فراهم کند، او مدارک را برملا می‌‌کند.
متهم ادامه داد: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آنها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم.

بعد از دریافت پول 20 میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌‌دهد که  تهدیدش می‌‌کند. من دارویی  به بچه‌ها ندادم و آنها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آنها داروی دیازپام دادم.

مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌‌توانم به آنها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
در حالی که زن تبهکارچنین ادعایی دارد، مادر و پدر دختر سه ساله منکر ادعای این زن شده و خواهان قصاص عامل قتل فرزندشان هستند. متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها