افشای راز قاتل پسر بچه 3 ساله/ او از ایران اخراج می شود

مرد افغان که پس از قتل پسر 3 ساله به ایران فرار کرده بود پس از یک سال زندگی پنهانی در کرج بازداشت شد.

افشای راز قاتل پسر بچه 3 ساله/ او از ایران اخراج می شود

رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش بدنبال اعلام سفارت افغانستان درباره فرار یک تبعه افغان که مرتکب جنایت در شهر هرات شده است شرو ع شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی استان البرز برای شناسایی این متهم فراری دست به کار شدند. تا اینکه این متهم ۴۴ساله روز جمعه در محله کوی کارمندان گوهردشت کرج دستگیر شد.

براساس این گزارش پدر و مادر کودک 3 ساله  مدعی هستند که پسر خردسال آنها به دست این متهم کشته شده است .

سرهنگ محمد نادربیگی درباره این پرونده گفت: این متهم حدود یک سال پیش دریکی از خیابانهای هرات کودک 3  ساله ای را کشته و فرار کرده آن طور که در متن ماموران سفارتخانه افغانستان آمده این متهم به صورت عمد کودک را کشته است و بعد از فرار باتوجه به شکایت والدین کودک به سفارتخانه متهم تحت تعقیب قانونی قرار گرفته است.

متهم که یک سال زندگی مخفیانه ای را سپری کرده سرانجام توسط کارآگاهان جنایی البرز دستگیر شد این متهم پس از دستگیری مدعی بود که کودک 3 ساله را در تصادف رانندگی کشته است و بعد به خاطر ترس پابه فرار گذاشته است‌ این درحالیست که والدین کودک مدعی،بودند متهم با انگیزه قبلی کودکشان را به قتل رسانده است .

سرهنگ نادربیگی درادامه گفت:در حال حاضر این متهم به شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکزی استان البرز منتقل شده و پس از پایان تحقیقات تکمیلی این متهم تحویل سفارتخانه افغانستان داده می شود تا پس از انتقال به کشور خودش تحت مجازات قانونی افغانستان قرار گیرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    و اینکه چرا ورود به کشور این قدر آسان باید باشد در مقایسه با خروج از آن؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها