پدر دختر دانشجوی بوشهری :

دخترم در تصادف جان باخت

پدر دختر دانشجوی بوشهری در حالی علت مرگ دخترش را تصادف اعلام کرد که که رسانه‌های معاند مرگ وی را ضربات باتوم مأموران عنوان کرده بودند.

دخترم در تصادف جان باخت

 ۲۵ مهر امسال مرضیه دشمن زیاری دختر دانشجوی بوشهری اهل شهرستان دیلم که در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه شیراز تحصیل می‌کرد، به همراه یکی از دوستان خود در حال عبور از یکی از خیابان‌های شیراز بود که یک دستگاه خودروی سواری با سرعت به آنان برخورد می‌کند و در همان لحظه مرضیه جان می بازد.دوست او نیز با مصدومیت شدید به بیمارستان انتقال یافت، اما بعد از مدتی او هم جانش را از دست داد.
خانواده مرضیه پیکر او را به دیلم منتقل کردند و در آنجا به خاک سپردند.
اکنون در حالی که چند هفته از این واقعه گذشته است، صفحات معاندان در فضای مجازی از فوت این دختر دیلمی سوءاستفاده کرده و با شایعه سازی فوت او را بر اثر ضربات باتوم مأموران در اغتشاشات عنوان کرده‌اند.
عبدالرحیم دشمن زیاری پدر شادروان مرضیه دشمن زیاری به خبرنگار صداوسیما گفت: دخترمان دانشجوی دانشگاه شیراز بود و بیش از ۲۰ روز پیش بر اثر تصادف فوت کرد و همه مستندات آن وجود دارد و راننده‌ای که باعث این سانحه شده، در حال گذراندن مراحل قانونی است.
وی افزود: افراد فریب خورده و مغرض در فضای مجازی شایعه‌سازی می‌کنند که مرگ دخترم بر اثر تصادف نبوده که من این شایعه را بشدت تکذیب می‌کنم و از مقام‌های قضایی درخواست رسیدگی و اشد مجازات برای این گونه افراد دارم.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها