جزییات قتل ناموسی در نازی آباد تهران

مرد جوان به دلیل رابطه پنهانی با همسر قاتل با ضربات چاقو در نازی‌آباد تهران کشته شد.

جزییات قتل ناموسی در نازی آباد تهران

ساعت ۱۷ یکشنبه پانزدهم آبان ماه جاری درگیری مرگبار ۲ مرد جوان افغانستانی در ساختمانی نیمه‌کاره در محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم از مهلکه گریخته است.

تحقیقات بیشتر کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت مشخص کرد، مقتول با همسر قاتل در کشور خود به صورت پنهانی ارتباط داشته که این موضوع درگیری مرگباری را بین آن‌ها منجر و به قتل مرد جوان ختم شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نیمه‌کاره را برای شناسایی قاتل و تشخیص تردد وی هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره هم پلیس آگاهی جهت دستگیری مرد جنایتکار آغاز ادامه دارد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ش
    4

    کشوری دروپیکرشده انتقام جویی افغانهای شپشو درایران
    چقدر بدبخت شدیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مگه بده؟؟
      داریم مثل غربی‌ها میشیم آزادی،قتل،جنایت باکلاس و جهانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها