پلیس در تعقیب پلیس نماها

افرادی که با لباس پلیس اقدام به تخریب اموال مردم کرده بودند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

پلیس در تعقیب پلیس نماها

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز گذشته در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سه نفر با پوشیدن لباس‌های شبیه به لباس پلیس در یکی از خیابان‌ها اقدام به تخریب اموال شهروندان می‌کنند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این افراد پلیس نبوده و با ظاهری شبیه به کارکنان یگان امداد با استفاده از شرایط موجود به دنبال مخدوش کردن چهره پلیس بوده‌اند که دستگیری این افراد فرصت طلب در دستور کار است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران ادامه داد: پلیس خود را همواره خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و همه تلاش خود را به کار بسته است تا از امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان صیانت و پاسداری نماید و به‌طور حتم این‌گونه برخوردهای سخیف به هیچ عنوان مورد تأیید پلیس نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به فیلمی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده که پلیس در حال تخریب و شکستن موتورسیکلت‌های مردم است، گفت: پس از بررسی کامل فیلم و انجام تحقیقات لازم در موقعیت وقوع آن، مشخص شد که محتوای این فیلم از اساس کذب بوده و صحنه‌سازی صورت گرفته است.

به گزارش قوه قضائیه، وی در همین رابطه گفت: نوار سفیدرنگی که در کلاه افراد به ظاهر پلیس داخل فیلم دیده می‌شود اساساً در کلاه‌ نیروهای یگان امداد و یگان ویژه پلیس وجود ندارد؛ ضمن آنکه بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از مأموران نیروی انتظامی نیستند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها