تجاوز بدن ساز مشهور به دختر جوان/ تعرض به او تایید شد

مرد بدن‌ساز که بعد از تعرض به دختر جوان و دادن وعده ازدواج او را رها کرد تا با یک پزشک ساکن لندن ازدواج کند، با شکایت دختر جوان به دادگاه کشانده شد.

تجاوز بدن ساز مشهور به دختر جوان/ تعرض به او تایید شد

سه ماه قبل دختری جوان به مأموران پلیس شکایت کرد و مدعی شد ازسوی بدن ساز معروفی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این دختر به مأموران گفت: سه ماه قبل در منطقه ای در شمال تهران با مردی جوان آشنا شدم. ما هر دو برای انجام کاری به مرکزی مراجعه کرده بودیم که او نزدیک من شد و شماره تماس داد. او واقعا اندام زیبایی داشت و قد بلند و چهره مهربانش باعث شد باور کنم فرد صادقی است.

شماره تماسش را گرفتم. او به من گفت باید درباره موضوعی که زندگی هردوی ما را تغییر می دهد با من صحبت کند. بعد از اینکه از آن مرکز بیرون آمدم، با او تماس گرفتم و برای فردای آن روز باهم قرار گذاشتیم. به نظر می رسید مرد مؤدب و بسیار مهربانی است. من فکر می کردم در کنار او خوشبخت می شوم.

در اولین قرار او بسیار مهربان برخورد کرد و گفت از من خوشش آمده است و می خواهد با من ازدواج کند. در قرار دوم که باز هم در پارک بود، باهم خیلی خوب بودیم و حتی شایان برای ازدواج با من برنامه ریزی کرد. چندبار دیگر هم همین طور گذشت تا اینکه روز حادثه او من را به خانه اش دعوت کرد و گفت چند نفر از نزدیکانش در خانه هستند و می خواهد مرا با آنها آشنا کند.

من که در این مدت از او رفتار بسیار خوبی دیده بودم و فکر می کردم شایان واقعا عاشقم است، حرفش را باور کردم و به خانه اش رفتم، اما بعد از ورود متوجه شدم کسی در خانه نیست و او مرا فریب داده است. شایان به من تعرض کرد.

بعد از گفته های دختر جوان و معرفی او به پزشکی قانونی تأیید شد که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. به این ترتیب به دستور قضات شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران متهم بازداشت شد.

او بعد از دستگیری ابتدا منکر رابطه شد، اما بعد گفت: من و دختر جوان سه ماه قبل آشنا شدیم و واقعا هم قصد داشتم با او ازدواج کنم، اما بعد از مدتی متوجه شدم ما به درد همدیگر نمی خوریم.

متهم گفت: ما باهم رابطه داشتیم و من این را قبول دارم، اما رابطه ما به زور نبود و دختر جوان هم رضایت داشت، بنابراین من به او تعرض نکرده ام و گفته اش درباره تعرض دروغ است.

پرونده با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی آماده شد. متهم در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی، دختر جوان در جایگاه قرار گرفت و گفت: بعد از این حادثه من و خانواده ام به شدت تحت تأثیر قرار گرفتیم. من حتی به مرگ فکر کردم و وضع روحی ام به شدت به هم ریخت.

حالم اصلا خوب نیست و نمی دانم دقیقا باید چه بکنم تا از این وضعیت رهایی یابم. پدر و مادرم هم دست کمی از من ندارند.

آنها هم خیلی تحت تأثیر قرار گرفته اند. مادرم مدام گریه می کند و به خاطر اینکه آینده ام تباه شده، ناراحت است. شایان زندگی من و خانواده ام را با این کارش نابود کرد.

بعد از گفته های این دختر، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من به این دختر به عنوان فردی که می توانم با او ازدواج کنم نگاه کردم و با هم رفت وآمد و رابطه داشتیم و در مدتی هم که با او بودم همیشه خوش رفتار بودم، اما بعد از سه ماه متوجه شدم او زنی نیست که بتواند در کنار من باشد.

من یک بدن ساز حرفه ای و مشهور هستم و زندگی ام ملزومات خاصی دارد، به همین دلیل از او جدا شدم. در مدتی هم که جدا بودیم مشکلی نبود تا اینکه او متوجه شد من قصد دارم با یک دختر جوان که پزشک است و در لندن زندگی می کند، ازدواج کنم.

من داشتم آماده سفر به لندن می شدم که این دختر متوجه شد و از من شکایت کرد. چند روز مانده به سفرم بود که من بازداشت شدم و تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.

متهم ادامه داد: من به این دختر گفتم که با این کارش زندگی ام را خراب می کند، او گفت فقط در شرایطی حاضر است شکایتش را پس بگیرد که من صد میلیون تومان به او بدهم.

متهم گفت: من فرد ثروتمندی هستم و در مدتی که با دختر جوان رابطه داشتم، این موضوع را متوجه شده بود، به همین دلیل هم با این روش قصد اخاذی از من را دارد و می خواهد زندگی ام را خراب کند.

قضات با پایان جلسه دادگاه برای تصمیم گیری در این زمینه وارد شور شدند.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • موسوی
    6

    دختری که بی اصل و نسب باشه همینه اخرش،،،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و نیز پسری که خواهر و مادر ندارد!

  • فاطمه
    2

    اسکل اگه پرده زده باشی باید به اندازه دیه یه انسان پول بدی نه صدمیلیون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شما مثل اینکه در این زمینه خیلی وارد و باتجربه هستی!

    • ناشناس
      4

      فاطمه تجربه داری؟؟

    • 2

      یک‌مشت روانی... نشسته شعار زن زندگی آزادی را به سخره گرفتن
      بدبختها کم اوردید

  • ناشناس
    1

    امان از توهم ..خب دختر ....این عاقبت سستی ارتباط اعضای خانواده هست. هر کس گفت دوستت دارم و خوش هیکل هم بود میری باهاش بیرون !!؟ حالا که گند زدی به همه چیز اون پدر و مادر بدبخت چکار کنند!!! یا پدر دیوونه میشه یا افسرده

  • جعفر
    2

    هردو بی اصل و نصب هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نسب

  • ناشناس
    22

    تاوان ازادی رو داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      حرف مفت نزن

  • ناشناس
    2

    قراردرپارک عاقبتش تجاوز وطلاق

  • م
    18

    زن زندگي ازادي. اغلب اينايي كه اين شعار و ميدادند ي همچين رابطه هايي دارند !!! كي گفته بود كه شما خوشحال و خندان با هم ارتباط داشته باشيد و حالا بزني تو سر خودت !!! مگه افريدگارت بهت نگفته كه با نامحرم قبل از انعقاد قرارداد حق هر كاري را نداري حالا چوبش و بخور ! حالا ببين خدا به فكر زن بوده يا چندتا جوون تو خيابان يا مسيح علينژاد و من و تو حالا فكر كن ببين خدا به زن عزت و احترام گذاشته يا پمپئو تروريست

  • ا
    0

    گوشت بذار پیش گربه و بگو پیشته

  • ناشناس
    0

    نان آزادی آبادی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ا
    13

    زن فحشا آزادی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      👍

    • ناشناس
      4

      لطفا مسایل خانوادگیتون اینجا مطرح نفرمایید

  • ناشناس
    16

    زن زندگی آزادی برو وجلوی قاضی فریاد بزن این شعار را واز زن وآزادی دفاع کن خخخخخ😆😆😆😆😆😆😆

  • 6

    مسیح علینژاد با آن صورت عجق وجق خود پایبند زن زندگی آزادی است وهرروز هم پیش دوست عزیزش پمپو وعده وعید میگیره تو هم گول اون را خوردی ههه هه😆😆😆😆

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اجق و وجق

  • میلاد
    13

    زن ، شورت ، شادی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      یه سر به روانشناس بزن

  • ناشناس
    2

    ازاین جماعت توی خیابهانی تهران بوفور دیده می شود بارها دیده ام یک به اصطلاح دختر خانم با چند تا پسر تردد میکنند و جالب اینکه خیلی هم بدحجاب است متاسفانه همین دختر خانم و امثالهم علیرغم مشکلات جنسی که برایشان پیش می آید آلوده مواد مخدر می شوند و بعد هم معتاد متجاهر و کارتن خواب .این نتیجه آزادی به سبک غربی است این ها فرزندان این آب و حاکم و باید مراقب آنان بود تا انشالله حال و آینده خوبی داشته باشند..

  • ناشناس
    9

    اینها که روسری بر میداشتند ودور سرشان می چرخاندند همه انها سرنوشت تو را دارند ولی چون مخفیانه هست ودلارها دهانشان را شیرین کرده تا کنون به دادگاه مراجعه نکردند حالا قبول داری که افراد مثل شماها را آنطرف آبی ها طعمه کرده بودند تا کشور را بهم بریزند 😂😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس
    0

    هم دختر و هم پسر در این قضیه مقصر هستند و مرتکب زنا غیرمحصنه شده اند و مجازات آنها ۱۰۰ ضربه شلاق حدی است مگر اینکه زنا با چهار بار اقرار نزد قاضی ثابت نشود و رابطه نامشروع ثابت گردد که مجازات هر دو ۳۰ تا ۹۹ ضربه شلاق تعزیری است. در این اتفاق دختر در رویاهای خودش به دنبال ازدواج با یک جوان قوی هیکل و خوش تیپ بوده و پسر هم به دنبال ارضاء شهوت خودش! عاقبت روابط آزاد دختر و پسر بدون نظارت والدین همین است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باز شما خدا خیرتون بده که نوشتید دختر دست کم هدفش ازدواج بوده از این رابطه و نه همانند پسر صرفا ارضای شهوت! بماند بعضیها هنوز لقب هرزه را به دختر می چسبانند انگار خودش تنهای تنها کاری کرده و آقا پسر نشسته گوشه ای نگهبانی می داده!!!

  • ناشناس
    5

    زن .ازادی مساویس با فحشا وبی بندو باری وهرزگی

  • وحید
    2

    اینم نتیجه ی آزادی افراطی که دنبالش هستند بی بندوباری نتیجه ای جز فحشا اعتیاد فروپاشی جامعه ندارد جوانهایی که این روزا میان تو خیابانها واغتشاش میکنند نتیجه بی خیالی دولتمردان پیر وخواب آلوده که اکثرا به فکرمنافع شخصی وفرستادن آقازاده ها به بلادکفرهستند تو این مملکت آقایون در حال غارت منابع واختلاس بودند دشمنان قسم خورده با شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی با مامیجنگیدن و این آشوبها را به پا کردند به امید آرامش برای کشور عزیزمان

  • متفاوت
    0

    این مرد قول ازدواج داده بوده و کارخودشوکرده.حالا هم دوراه بیشترنداره یا باید باهم پیمان ازدواج ببندند یا مجبور است چنانچه دختر حاضر به ازدواج باشد و اونخواهد به هرقیمتی که دختربگوید رضایت دختر راجلب و ازهم جدابشوند.ولی اگر دختر هم راضی به ازدواج نباشد قیمت رضایت را دادگاه مشخص میکند.

  • داریوش
    5

    دختر دروغگو تو یعنی انتظار داری ما باور کنیم که با
    دوجلسه ملاقات‌ عاشق پسره شدی و بعدش هم تنهایی
    رفتی منزل پسره تا با بستگانش آشنا بشی !!!!!!!!!!!!!
    دنبال باج گرفتن هستن یاد گرفتن برن دادگاه بگن تجاوز
    کرده پسره هم حماقت کرد قبل رفتن به انگلیس بهش گفت
    میخواد ازدواج کنه

    نظرات شما -
    • 0

      پزشکی قانونی تایید کرده که تجاوز بوده و نه رابطه دلخواه...همون صیغه هم اگر می بودند می بایست به ایشان مهریه می پرداخت

  • ناشناس
    4

    زن، فحشا، هرزه‌گی

  • ناشناس
    4

    مرد،صیغه،آبادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها