دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی لوشان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان

سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اقدام نافرجام عده‌ای مبنی بر به آتش کشیدن کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی لوشان، شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام در دستورکار پلیس شهرستان رودبار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اشرافیت پلیس عاملان تعرض به کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی لوشان در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند، افزود: ۴ متهم این پرونده پس از اعتراف به اعمال مجرمانه و ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود تحت تاثیر شبکه‌های معاند با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان میانگین سنی افراد دستگیر شده را ۱۶ سال اعلام کرد و گفت: خانواده‌ها باید پیامدهای قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کرده و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    دستگیری عده ای در تعرض نافرجام به کانکس پلیس!جالبه!!بعد عده ای پلیس در روز روشن در خیابان به خانمی متعرض شدند و آب از آب تکان نخورد!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آب چطوری تکان بخورد به چشمتان بیاید؟آبش داره پاچه همه را خیس میکند!

    • امیرحسین
      0

      اون که دروغ بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها