برملا شدن دست امپراتوران دروغ در ماجرای پرستار آملی/ ویدئو

رسانه‌های ضد انقلاب برای زنده نگه داشتن اعتراضات دست به انتشار دروغی دیگر زدند و این بار «مائده جوانفر» پرستار رامسری قربانی این امپراتوری دروغ شده است، خانم جوانفر که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت کرده است را به عنوان کشته اغتشاشات اخیر جا زدند.

برملا شدن دست امپراتوران دروغ در ماجرای پرستار آملی/ ویدئو

مرحومه مائده جوانفر از پرستاران خدوم و زحمت‌کشی که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشته است در ساعت ۱۷ روز سوم آبان ماه پس از شرکت در کلاس آموزشی خود در استان قزوین از گردنه کوهین استان قزوین به رشت با خودرو ۲۰۶ خود که به صورت تنها حضور داشته در مسیر بازگشت به منزل بوده که به دلیل خواب آلودگی، خودرواش دچار انحراف شده و به گاردریل جاده برخورد می‌کند.

طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند، اما باز هم امپراتوران دورغ وی را به عنوان کشته‌ اغتشاشات اخیر معرفی کردند.

در این ویدئو تصادف خانم جوانفر از نظر پلیس راهور در سر صحنه تشریح می‌شود.

حجم ویدیو: 15.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    چرا پلیس داره زنگ میزنه استعلام بگیره، یکی داره ازش فیلم میگیره؟!!!

  • ناشناس
    1

    کاملا صحنه سازی خخخخخخممم

  • ناشناس
    1

    با اینکارایی که دولت کرده مامان باباش عموش داییش بگه پزشک قانونی ام بگه من که باور نمیکنم امپراتور دروغ همون دولت هست خنده دار اینه که دولت اسلامی داریم و اینطوریه اگه کافر بودن چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    فقط شما راست میگید باور کنید ما سابقه 44 ساله تونا داریم اصلا نمیدونید دروغ وحاشا چی هست .

  • ناشناس
    0

    یکم ماشین را داغون تر میکردید که بشه باور کرد کسی توی این ماشین فوت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها