توقیف خودروی قاچاق 12 میلیاردی در رودبار

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

توقیف خودروی قاچاق 12 میلیاردی در رودبار

سردار عزیزاله ملکی، با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به‌واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی با اشاره به متوقف کردن یک خودرو در رودبار تصریح کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو موردنظر قاچاق است، گفت: در این رابطه متهم ۴۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ملکی با بیان اینکه گسترش قاچاق، اثرات سوء و منفی بر تولیدات داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

کارشناسان ارزش خودرو قاچاق توقیفی را ۱۲ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ماشینوبیاریم رودبار برای ماشین ماهم پلاک ایرانی صادرمیکنید روش خوبی هست برای پلاک کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها