یک مامور قلابی پلیس راه در بندرعباس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که با عنوان جعلی مامور پلیس راه اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می کرد در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

یک مامور قلابی پلیس راه در بندرعباس دستگیر شد

سردار غلامرضا جعفری روز دووشنبه اظهار کرد: درپی مراجعه حضوری فردی و اظهاراتش مبنی بر اینکه شخصی که خود را مامور پلیس راه معرفی کردده و با نشان دادن کارت شناسایی جعلی از وی کلاهبرداری کرده ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت متهم با ارائه کارت شناسایی (نظامی فراجا) خود را مامور پلیس راه معرفی و اعلام و توانایی کسر خلافی خودرو و قبولی درمزایده موتورسیکلت را دارد ، که جهت تحویل یکدستگاه موتورسیکلت مزایده ای مبلغ سه میلیون تومان به حساب نامبرده واریز کردم .

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع پرونده مطرح شده در دستور کار ماموران قرار گرفته و مشخص شد پرونده های مشابه با نام های متفاوت که بدین روش کلاهبرداری صورت گرفته نیز مطرح می باشد.

سردار جعفری افزود: با اقدام به موقع ماموران و همکاری پاسگاه مرکزی، متهم در حین کلاهبرداری مجدد دستگیرو مشخص شد با کارت شناسایی جعلی فراجا با عکس نظامی و البسه پلیس راه با درجه ستوانسومی خود را مأمور پایورپلیس معرفی می کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با توجه به مستندات مستدل و در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی به انگیزه مالی اقرار کرده که در این خصوص تا کنون افرادی که توسط نامبرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند نیز شناسایی شدند، گفت: متهم جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگرشکات به دستور قضائی در پلیس آگاهی تحت نظر می باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توصیه کرد: افراد در صورتی که با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    گل بود به چمن اراسته شد متخصص رشوه بگیری کم داشتیم این شخصیت هم وقت روغنیمت شمارده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها