قاتل شیطان صفت زن غیور کرد چطور محاکمه می شود؟

مرد متجاوز به شلیر رسولی متهم به قتل عمد شد.

قاتل شیطان صفت زن غیور کرد چطور محاکمه می شود؟

سید حسین حسینی از صدور کیفرخواست پرونده متهم به قتل یک خانم در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی، قرار نهایی و صدور کیفرخواست پرونده ظرف یک ماه انجام گرفت و پرونده برای محاکمه و صدور رای به اتهامات  قتل عمد، سه فقره آدم ربایی، قدرت‌نمایی با چاقو و ضرب و جرح عمدی به دادگاه کیفری یک استان کردستان فرستاده شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.

گفتنی است؛ در مورخ ۱۴ شهریورماه سال‌جاری و حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان اقدام به گروگانگیری و سپس قصد تعرض به یک زن (  شلیر رسولی  ) ۳۶ ساله اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را کرده و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند که نامبرده بر اثر شدت جراحات وارده عصر مورخ ۱۷ شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    روحش شاد چه قیافه معصوم و مظلومی داره😢

    نظرات شما -
    • 0

      دقیقا و چقدر لباس پوشیدنش و شالش یادآور پوشش یه خانم کرد دیگه ست که اون خدابیامرز هم جوانمرگ شد...

  • ناشناس
    0

    روحش شاد ، که تسلیم زور نشد این بانوی غیور ایرانی

  • کیوان
    0

    باید زنده زنده مثله بشه

  • ناشناس
    0

    تا چند وقت پیش در رسانه ها گفته می شد متوفی جهت فرار از دست مجرم شیطان صفت خودش را با شکستن شیشه پنجره طبقه دوم ساختمان به بیرون پرتاب کرده است در حالیکه در کیفرخواست آمده متهم، شخص متوفی را به سمت پنجره طبقه دوم هل داده و عمل وی باعث قتل او شده است که احکام قضایی این دو حالت متفاوت می شود!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درسته ولی حتی اگه ثابت بشه خودش رو پرت کرده چون برای فرار از دست یک متجاوز و حفظ شرف و آبرو و تن ندادن به رابطه نامشروع بوده باز باعث و بانی مرگش هم همین مرد بوده.فکرش رو بکنید اگر فرار نمی کرد و رابطه برقرار میشد این احتمال هم وجود می داشت که همسر ایشان نپذیرد و ...

  • ناشناس
    0

    خداوند بیامرزدش انسان پاک همیشه ارزشمند است

  • وطن پرست
    0

    خدا رو شکر که این خواهر شیر زن عضو گروهای تجزیه طلبی نبوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها