پرنده شکاری قاچاق به‌ارزش ۱۵میلیارد ریال در استان بوشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۲ پرنده کمیاب شکاری به‌ارزش ۱۵میلیارد ریال در شهرستان جم خبر داد.

پرنده شکاری قاچاق به‌ارزش ۱۵میلیارد ریال در استان بوشهر کشف شد

سرهنگ سهام صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با قدردانی از مشارکت همه‌جانبه مردم در مأموریت‌های مختلف نیروی انتظامی اظهار داشت: استان بوشهر از مناطق مهم با امنیت کامل است که همکاری مردم ستودنی است.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر برخورد با قاچاق کالا، سوخت، و مواد مخدر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: یکی از فعالیت‌‌های سودجویان قاچاق پرندگان کمیاب است که در این زمینه مناطق مختلف استان شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود.

وی از شناسایی باند قاچاق پرندگان شکاری کمیاب در شهرستان جم خبر داد و افزود: در پی کسب اطلاعات در خصوص فعالیت فردی در حوزه شکار پرندگان کمیاب، خرید، فروش و انتقال آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان جم قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی قاچاق پرنده شکاری کمیاب در جم افزود: مأموران پس از شناسایی و بازرسی از خودروی متهم، یک قطعه شاهین و یک قطعه بالابان شکاری کمیاب را کشف کردند.

صالحی با ابراز اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع انتظامی معرفی شده است، اضافه کرد: بنا به نظر کارشناسان، ارزش پرنده‌های قاچاق کشف‌شده افزون بر 15 میلیارد ریال است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خاک بر سر چنین حیواناتی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها