دستگیری ۵۲ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۵۲ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفت روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۵۲ متهم در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف دو کیلو انواع موادمخدر و دستگیری دو نفر دراین رابطه، تعداد ۲۶ نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر و ۱۵ نفر به علت ارتکاب سایر جرائم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف دو فقره انواع سرقت و همچنین دستگیری ۹ نفر سارق، گفت: در این مدت، تعداد ۳۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی توقیف وروانه پارکینگ شدند.

دستگیری ۹ سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از دستگیری ۹ سارق در روز گذشته و در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان همدان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ هادی نجفی‌صالح ادامه داد: در اجرای این طرح ۹ نفر سارق دستگیر و چهار فقره سرقت شامل یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره کش و روزنی و دو فقره سایر سرقت ها کشف شد.

دستگیری ۳ توزیع‌کننده موادمخدر در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین نیز از دستگیری سه توزیع کننده موادمخدر و کشف مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان فامنین، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی روزگذشته در دستور کار مأموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی‌حسن حیدری افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله ماموریت مختلف، سه نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنها کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری ۱۱ معتاد و خرده فروش موادمخدر در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار نیز از دستگیری ۱۱ معتاد و خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بهار اجرا شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در اجرای این طرح ها ۱۱ معتاد و خرده فروش موادمخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همرا مقادیری انواع موادمخدر جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آنها برخورد و مقادیری انواع موادمخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد و مقابله با هنجارشکنان، به ویژه فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر که زمینه ای برای افزایش سایر جرائم از جمله سرقت در جامعه هستند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تویسرکان به اجرا درآمد.

سرهنگ رضا نوری افزود: در اجرای این طرح، یک نفر معتاد، یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر در زمینه جرائم سایبری دستگیر شد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در همین رابطه سه فقره سرقت شامل سرقت دو دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت کابل برق و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دستگیری ۹ متهم در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن نیز از دستگیری ۹ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی، برخورد با سارقان، پاکسازی مناطق آلوده و همچنین درخواست های مردمی در زمینه برخورد با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان رزن انجام شد.

سرهنگ مظاهر علیجانی افزود: در این طرح، علاوه بر دستگیری سه سارق، دو نفر از خرده فروشان موادمخدر نیز دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند همچنین چهار متهم دارای احکام جلب با تلاش مأموران انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش خزل نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش خزل این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی بخش خزل با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرائم و آسیب های اجتماعی و با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و به منظور پیشگیری از جرائم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت سازمانی در سطح این بخش اجرایی کردند.

سرهنگ ذبیح‌الله درویشی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در زمینه نتایج این طرح تصریح کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می توان به دستگیری دو نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر و یک نفر سارق احشام، توقیف دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف، کشف بیش از دو کیلو و ۷۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز اشاره کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها