مهار آتش سوزی یک واحد مسکونی در دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از مهار آتش سوزی یک واحد مسکونی بهمراه یک مصدوم در طبقه پنجم یک آپارتمان توسط آتش نشانان خبر داد.

مهار آتش سوزی یک واحد مسکونی در دزفول

روح الله بهشتی فرد گفت: در خیابان نوبهار ۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۱ سریعا به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

او می‌گوید: این حادثه در پی آتش گرفتن یک کپسول پیک‌نیکی در یک واحد مسکونی در طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت اتفاق افتاد، که با هوشیاری کارگران ساختمانی و اقدام جهت خاموش کردن حریق و همچنین مطلع ساختند سازمان آتش نشانی، دقایقی بعد با حضور آتش نشانان عظیم بهزادفر، علی زنبیل چی، پیمان روشن پور، سید لطیف ضیایی مقدم، محمد حسین پور، محمد رضا ادیبی زاده و محمد شفیعی در کوتاهترین زمان ممکن حریق کنترل و مهار شد و از گسترش آتش جلوگیری بعمل آمد.

رئیس آتش نشانی دزفول گفت: به طور قطع سکونت در ساختمان‌های در حال ساخت که تجهیزات ایمنی آن هنوز تکمیل نشده اشتباه محض است، زیرا در صورت حادثه امکان دسترسی نیرو‌های امدادی، به طبقات فوقانی را با مشکل مواجه خواهد کرد و همچنین امکان خروج اضطراری برای ساکنین سخت خواهد شد.

او با اشاره به این موضوع که حادثه آتش سوزی امروز یک خانم ۶۵ ساله را از ناحیه هر دو دست و صورت دچار سوختگی درجه یک کرد از عموم شهروندان خواست تا با رعایت اصول ایمنی از بروز حوادث جلوگیری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها