بازداشت ۲۰۰ نفر در اغتشاشات بوشهر/ لیدرهای اصلی ‌شناسایی شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی اغتشاشات بوشهر خبر داد و گفت: در این آشوب‌ها تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

بازداشت ۲۰۰ نفر در اغتشاشات بوشهر/ لیدرهای اصلی ‌شناسایی شدند

 اکبر پورات صبح امروز در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی‌ها در ‌استان بوشهر اظهار داشت: در این استان "فتنه و اغتشاشات" اخیر‌ به‌خوبی مدیریت شد و وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی داشتیم به‌نحوی که به کسی آسیبی ‌نرسید.

وی با اعلام دستگیری 200 نفر از اغتشاشگران در چند روز گذشته در سطح استان افزود: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.

‌‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه "فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی با اقدامات به‌موقع مشکل خاصی را شاهد نبودیم"، تصریح کرد:‌ تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چندنفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده‌اند و لیدرهای اصلی بازجویی شده‌اند.

وی با ابراز اینکه "در حوادث اخیر استان فوتی و مجروح نداشتیم"، اضافه کرد: ‌اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    6

    یک سوال:دزدهای ۹۲۰۰۰میلیاردی شناسایی و دستگیر شدند یا نه؟

  • ناشناس
    7

    اعتراضات مردمی در حال همه گیر شدن و سراسری شدن در کل کشور است و مختص استان خاصی نیست. همه جای ایران سرای من است.

  • مصطفی
    6

    هزار تا هزار تا باز داشت میکنن بعد میگن چند نفر اغتشاش گر....

  • ناشناس
    0

    بابا این بنده های خدا نمی‌دونند اعتراض چیه فکر میکردند مثل همیشه صف گوشت یا مرغ و یا تخم مرغ است یا صف برنج اومدن ایستادن برای گرفتن کجا میدونستند اعتراض است ،،همین فردا اعلام کن فلان فروشگاه تخم مرغ دولتی میدن شب برو نگاه کن چه جمعیتی از خوابشان زده اند اونجا جمع شدن

  • بوشهری
    0

    اینجا(بوشهر)کمتر کسی در دام فریب رسانه های داعش پرور گرفتار میشه،مگر اینکه هیچگونه سواد رسانه ای نداشته باشه،اینجابوشهره،مهدرئیسعلی دلواری،نادرمهدوی وقهرمانانی است که آمریکارادرخلیج همیشه فارس به سخره گرفتند.

  • عنبر
    4

    اختلاسهاتون بکجا رسید راستی به اسم اغتشاش مردم رو فریب ندید

  • سیرنگ
    2

    یه رفراندوم بزارید بعدش شما هرچی بگید درسته

  • غلام لک‌‌زایی‌
    0

    این فتنه ای که به خاطر خانم مهسا آمینی درست کردن تمام نمیشود تا کی‌مدارانیازاست ملت را از کار و زندگی معطل کردندیاعلی‌بس‌است‌بااین‌اوباش‌ملایمت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها