حمله با قمه کشی به پلیس در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که با ایجاد آتش سوزی عمدی منزل مسکونی مادرش و حمله به منزل برادرش با تهدید چاقو و قمه برای اهالی محلی در پردیس ایجاد رعب و وحشت کرده بود، با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

حمله با قمه کشی به پلیس در پردیس

 سرهنگ بهزاد عبدیان روز یکشنبه پیرامون این حادثه اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته در پی تماس تعدادی از اهالی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی عمدی و قمه کشی توسط فردی شناخته شده در منطقه بومهن، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به کنترل آتش و برقراری امنیت محل مربوطه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد پسر خانواده به دلیل نامعلوم اقدام به آتش زدن خانه مادری خود کرده و با تهدید خانواده و همسایه ها با سلاح سرد از محل متواری شده است.

عبدیان ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت متهم در اقدامی جنون آمیز با حضور در منزل برادر خود در یکی دیگر از مناطق پردیس با استفاده از چاقو و قمه ضمن تهدید اهالی خانه برادرش، برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد کرد.

این مسئول اضافه کرد: با امداد خواهی برادر متهم و با حضور به موقع عوامل انتظامی در محل و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و برای نجات جان شهروندان حاضر، پس از آنکه متهم با قمه به سمت پلیس حمله ور می شود با استفاده از شگردهای پلیسی و وی را زمین گیر و دستگیر می کند.

گفتنی است در ادامه خانواده متهم و تعدادی از اهالی برای تنظیم شکایت از متهم در یگان انتظامی حاضر و پرونده قضایی تشکیل شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    11

    قابل توجه افراد بیشعور که ماشین پلیس را آتش میزنن و پلیس را مورد حمله جنایتکارانه و کشتن پلیس . خاک بر سر احمق .امنیت جامعه باید اداره شود بدبخت مزدور وطن فروش...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      گنه کرد در بلخ آهنگری ...به شوشتر زدند گردن مسگری...داداش زیاد مسائلو با هم قاطی نکن. این حوادث همیشه هست و خواهد بود...قرصاتم نشسته نخور!

    • متفاوت
      2

      هرکاری باکسی حسابش با کاری یاکسی دیگه فرق فوکوله عزیز.امنیت به یک کارختم نمیشه.وهمه باهم درارتباط هستند.امنیت اخلاقیاقتصادی،فرهنگی،خانوادگی،جانی و......الان همینکه فوری کسانی رااحمق خطاب میکنی یعنی اینکه امنیت اخلاقی وجود ندارد.وکسی جرات اظهار نظر ندارد.

  • ناشناس
    2

    برای استخدام در بسیج و نیروهای لباس شخصی شرایط لازم را دارد.

  • رزمنده دفاع مقدس
    1

    آقای ناشناسی که مثل قاشق نشسته همه جا حضور داری مردم ایران انسانهای باغیرت وتعصب وشرافتمندی هستند هیچگاه ماشین پلیس یا اموال عمومی وخصوصی را آتش نمیزنند مردم کارت به اسخونشون رسیده ازگرانی تورم نبود شغل تامین مایحتاج زندگیشون .اربی عدالتی اشرافی گری ثروت اندوزی حاکمان چرا نمیفهمید حتما سیری مردک من پنج سال وهفت ماه جبهه بودم مملکتمم دوست دارم .این آقا مشکل خانوادئگی داشته

  • امیرحسین
    1

    پلیس در ایران مظلوم است

  • شهرام. ر
    1

    هر کس که در جامعه ایجاد رعب و وحشت کنه باید دستگیر بشه ، چه اون قمه کش های چاله میدون و زورگیرها و چه لباس شخصی ها و گشت ارعاب.

  • ناشناس
    1

    یک سوال نوشته پلیس به موقع حاضر شد و به خونه برادرش رفته بود. پلیس اگر بموقع حاضر شد که همونجا می کردش تو گونی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها