عوامل هتک حرمت به بانوی محجبه رشت شناسایی و بازداشت شدند

سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت سه نفر از عوامل ضرب و شتم و هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت رشت خبر داد.

عوامل هتک حرمت به بانوی محجبه رشت شناسایی و بازداشت شدند

در این اطلاعیه آمده است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان سه نفر از عوامل غیر بومی و بومی این اتفاق ناخوشایند را شناسایی و دستگیر نمود.

سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط دو زن غیر بومی و یک مرد اهل شهر رشت که ضمن ضرب و شتم سعی در برداشتن چادر از سر این بانو را داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریع‌ترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: مردم غیور گیلان می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع رسانی نمایند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    هر کس آزاده هر پوششی داشته باشه در چهارچوب عرف انسانی و کسی حق نداره به خاطر نوع پوشش مزاحم خانم دیگه ای بشه...محجبه یا غیر محجبه...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واقعیت در ایران مبهم شده فقط اینکه ملت درفشارهای اقتصادی،سیاسی،فرهنگی هستند قابل لمس کردنه وگرنه اصل خبرایااینگونه بوده؟

  • ناشناس
    0

    بعضی از ایرانیا بویی از قانون نبردن اگه اینا رو بفرستین کشورهای دیگه شاید بتونن بهشون قانون رو یاد بدن

  • ناشناس
    1

    بخواب بابا، اگه یکی خواست با شورت بیاد بیرون چی؟
    این حرفا چیه؟
    کشور قانون داره هم برای پوششش هم برای چراغ قرمز ...

  • عادل از قطب شمال
    1

    سربازان گمنام امام زمان از اسید پاشان اصفهان چه خبر

  • حسین کاوه
    0

    یک پوشش شرعی واعتقادی داریم که در حریم های مقدس مانندحرم امام هشتم ع وحضرت معصومه س یک حجاب فرم داریم مانندلباس پرستاران، مهمانداران و.... یک پوشش عمومی داریم که عرف جامعه پذیرفته مانتو و روسری حالا دیگه اجبار وچادر مشگی افراط و بدون پوشش تفریط خوبست به مانند نیاکانمان حد وسط واعتدال را از دست ندهیم...

  • بعنواندالله
    1

    عوامل هتک حرمت به این خانم رابایدبه شدیدترین وجه مقابله شود

  • ناشناس
    1

    ما توکشور اسلامی هستیم محرم که میشه برای امام حسین عزاداری میکنیم چرا باید یه زن یا یه دختربالباس برهنه بیاد بیرون این همه بی حرمتی به زن میشه عامل اصلیش همینه به هیچ کس ربطی نداره یه خانوم باچادربیاد توخیابون بهش بی حرمتی بشه یا بدونه چادر ولی با پوشش اگربه همین وضع بره جلو جای زن تو جامعه کمرنگتر میشه به این نمیگن ازادی این چه ازادیی هست خدا بچه های سپاه رو حفظ کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها