از کشف جسد گلوله باران شده تا قتل یک زن در دریاچه

کشف جسد گلوله باران شده در خودرو، جاسازی ماهرانه مواد در سقف خودرو، مرگ دردناک زیر درخت گردو، دستگیری قاتل یک جوان ۱۶ ساله، قتل یک زن در دریاچه را در ادامه بخوانید.

از کشف جسد گلوله باران شده تا قتل یک زن در دریاچه

کشف جسد مرد دامدار ۶۰ ساله در بیابان‌های اطراف شهرری دو روز قبل به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

محل نگهداری گوسفندان مقتول در نزدیکی یک مهمانسرا بود که جسد او در ماشینش در نزدیکی مهمانسرا کشف شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد او با اصابت شش گلوله به قتل رسیده است. رسیدگی به موضوع برای کشف راز جنایت در دستور کار مأموران قضائی قرار دارد.

جاسازی ماهرانه مواد در سقف خودرو

سرهنگ علی‌اکبر کریمی فرمانده انتظامی خرمبید، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در سقف جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

مرگ دردناک زیر درخت گردو

سرهنگ سیدصالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام فوت یکی از بستگانش بر اثر سقوط از درخت گردو در یکی از روستاهای شهرستان طالقان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ طالقان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و بررسی موضوع مشخص شد که فردی ۵۳ ساله در حال چیدن گردو در بالای درخت بوده که به دلیل شکست شاخه زیرپایش از بالا به پایین سقوط کرده و با شدت ضربه وارده در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس مرگ نامبرده تأیید و با تشکیل پرونده جسد به آرامستان منتقل شد. پرونده پس از تشکیل، برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دستگیری قاتل یک جوان ۱۶ ساله

سرهنگ قدرت حیدری زاد: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، اظهار کرد: در پی اعلام خبر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل عمد با سلاح سرد، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان ایلام برای بررسی موضوع و کنترل اوضاع و برقراری نظم در محل حاضر شدند و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عاملان اصلی نزاع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۲۰ ساله با هویت معلوم به علت اختلافات خانوادگی، جوانی ۱۶ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است. مأموران انتظامی شهرستان ایلام با اشراف اطلاعاتی، قاتل را که در کوه‌های اطراف مخفی شده بود، شناسایی و کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک، به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد. نتیجه عدم کنترل خشم از سوی افراد نتایج زیان‌باری را به دنبال خواهد داشت که می‌طلبد خانواده‌ها در این زمینه بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را به خود کنترلی تشویق کنند.

قتل یک زن در دریاچه

رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست‌وچهارم شهریور ماه سال ۹۹ در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت. عابرانی که برای تفریح به دریاچه خلیج فارس رفته بودند شاهد درگیری خونین یک دختر و پسر جوان مقابل پارکینگ شمالی این بوستان بودند.

دختر جوان اسنپ گرفته و سعی داشت سوار ماشین شود اما پسر جوان مانع او شد و مقابل چشم شاهدان وی را با ضربه‌های متعدد چاقو زخمی کرد و گریخت. شاهدان نیز نتوانستند مانع فرار وی شوند. پیکر خونین شیدا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما وی ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد و ردیابی عامل جنایت آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد متهم هم فراری که رادین نام دارد پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش، وی را با ضربات چاقو کشته است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد رادین مخفیانه از کشور گریخته و به ترکیه رفته است. شش ماه از جنایت گذشته بود که متهم به ایران بازگشت و بازداشت شد.

وی به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من و شیدا مدتی قبل در فضای مجازی با همه آشنا شده بودیم. من به او دل باختم و به او پیشنهاد ازدواج دادم اما فهمیدم مطلقه است و یک فرزند دارد.

با این حال من به او گفتم قصد دارم با او ازدواج کنم و اگر دیگر به زندگی قبلی‌اش باز نمی‌گردد به زودی به خواستگاری می‌روم و با ازدواج می‌کنم. او هم قبول کرد. آن روز ما در شرق تهران با هم قرار ملاقات گذاشتیم و سپس با اسنپ به دریاچه خلیج فارس رفتیم و شام خوردیم اما رفتارهای شیدا عوض شده بود. او گفت از ازدواج با من منصرف شده و دیگر نمی‌خواهد با من ازدواج کند.

من از شنیدن این حرف عصبانی شدم و ما سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. او می‌گفت باید به او پول بپردازم که قبول نکردم. او اسنپ گرفت و می‌خواست به خانه‌شان در کرج بازگردد که مانع او شدم. شیدا فحاشی کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد مرا ببیند. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که همان روز خریده بودم چند ضربه به او زدم و سپس فرار کردم.

باور کنید من شیدا را دوست داشتم و در یک لحظه حرف‌های او باعث شد کنترل اعصاب را از دست بدهم و او را بکشم. من باور نمی‌کنم ۱۳ ضربه چاقو به او زده‌ام. من از مرگ او پشیمان هستم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    1

    توی قبایل آدم خوار آمازون هم اینهمه قتل و جنایت که در مملکت صاحب زمان روی میده اتفاق نمی افته.
    به نظر من ایران را به یک کشور توریستی دوئلی تبدیل کنیم .هر کسی در جهان خواست آدم بکشه بیاد ایران با کمترین هزینه حالش را ببره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها