۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد/ ۴۰۰ میلیارد خسارت برجای گذاشت

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ های دولتی اعلام کرد: در جریان نا آرامی‌های روز‌های اخیر، تا امروز ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شده است.

۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد/ ۴۰۰ میلیارد خسارت برجای گذاشت

علیرضا قیطاسی، با بیان اینکه در جریان نا آرامی‌های روز‌های اخیر، تا امروز ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شده است، گفت: در استان خراسان شمالی ۵ شعبه بانک دچار آتش سوزی ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی، در استان تبریز ۳ بانک دچار آتش سوزی ۹۰ درصدی و در استان همدان ۲ بانک دچار آتش سوزی ۱۰ تا ۲۰ درصدی شدند. همچنین در استان ایلام ۴ بانک دچار آتش سوزی ۱۰۰ درصدی و ۳ بانک دچار آتش سوزی ۳۰ تا ۴۰ درصدی شده است.
 
قیطاسی همچنین عنوان کرد: برآورد دقیق خسارت‌های ایجاد شده زمان بر خواهد بود، اما در جریان ناآرامی‌های اخیر حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به شعب بانک‌ها وارد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    بانک یا مؤسسه مالی و اعتباری که به عامه مردم تسهیلات قرض الحسنه ندهد و یا از تسهیلات گیرندگان ربا بگیرد و یا به سرمایه گذاران بانک ربا بدهد همان بهتر که نباشد و آتش زده شود!!!

  • ناشناس
    0

    اتش زنندگان گوش به فرمانند امر بفرمایند اتش نزنند .خدا کند به مرحله آتش باختیاری نرسیده باشند .

  • ناشناس
    0

    بانکهای بی انصاف وام به مردم میدن بیست وبیست و پنج درصد اونوقت به سپرده های مردم پانزده درصد سود می هند بی انصافی از کجا تا به کجا

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    0

    استانی به نام استان تبریز نداریم اشتباه نوشته ایید اما در ارتباط با آتش زدن بانکها و از این قبیل کارها ضمن اینکه باید گفت اینکارها غلط است و معلوم نیست که توسط چه گروهی انجام میشود ولی میشود گفت که اگر دولت محترم با مردم نزدیکتر بود و اینقدر از موضع غرور و نخوت با ملت برخورد نداشت در جامعه کمتر با اینگونه موارد روبرو بودیم.

  • ناشناس
    0

    ۲۳۰ دفعه تکرارشودمیشه اندازه دزدی فولاد مبارکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها