داماد خشمگین همه را به گلوله بست

سالی چند بار مرتکب جنایت می‌شوند، همه‌شان بعد از دستگیری ادعا می‌کنند که چند لحظه خشمگین شده و به‌خاطر کنترل نکردن خشم لحظه‌ای و جنون آنی مرتکب جنایت هولناک شدند.

داماد خشمگین همه را به گلوله بست

آنچه در تمام جنایت‌ها مشخص است این است که داماد‌ها کینه اعضای خانواده همسر را به دل گرفته و دست به قتل‌عام‌های خانوادگی می‌زنند.

در جدیدترین جنایت نیز روز چهارشنبه داماد خشمگین به خانه مادر زن سابقش رفت تا با همسرش صحبت کند.

مرد جوان بعد از این‌که با همسر سابق گفتگو کرد و به نتیجه نرسید با اسلحه پدر و مادر همسرش را به قتل رساند و به سمت فرزند و همسر سابق نیز شلیک کرد.

او با ارتکاب این جنایت بلافاصله از آن‌جا فرار کرد، اما از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

درحال‌حاضر همسر و فرزند داماد جنایتکار در کما به سر برده و با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تحقیقات بیشتر از این جنایت‌کار برای مشخص شدن انگیزه قتل‌عام خانوادگی ادامه دارد.

 

جنایت هولناک در روستا

در جنایت هولناک دیگری در ضیا آباد قزوین نیز داماد جوان به خانه خانواده همسرش رفت و بعد از اینکه همسرش حاضر به بازگشت به خانه نشد همه اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.

داماد خشمگین همه را به گلوله بست

اولین جنایت داماد‌های خشمگین در رضوانشهر

در اولین جنایت خشن امسال که ۱۵ فروردین در رضوانشهر گیلان رخ داد، داماد عصبانی وقتی همسرش به نشانه قهر به خانه مادرش رفت، به آنجا رفته و همسر و برادر زنش را به قتل رساند.

او سپس با بریدن گوش مادرزنش از محل جنایت فرار کرد، اما ساعتی بعد دستگیر شد.

داماد افغان خون به پا کرد

به گزارش جامعه ۲۴، اواخر اردیبهشت ماه امسال در جنایتی دیگر در محله فلاح تهران مرد افغان که به مواد مخدر اعتیاد داشت به خانه خانواده همسرش رفت و بعد از درگیری با چاقو مادرزنش را به قتل رساند و همسر و پدرزنش را مجروح کرد.

 

این قاتل در محل جنایت دستگیر شد و انگیزه اش را اختلافات خانوادگی و دخالت خانواده همسرش اعلام کرد.

قتل در روستا

روز ۲۷ فروردین امسال اهالی روستایی در نزدیکی ارومیه با صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند و داماد خانواده همسایه را دیدند که در حال فرار است.

با حضور ماموران پلیس آگاهی آن‌ها با اجساد زن و مرد میانسال و پیکر نیمه جان دختر جوان روبرو شدند.

 

داماد خشمگین همه را به گلوله بست

در تحقیقات اولیه مشخص شد داماد خانواده به علت اختلافات خانوادگی به خانه پدر زنش رفته و بعد از درگیری پدرزن و مادر زنش را کشته و همسرش را مجروح کرده است.

پلیس بعد از دو روز موفق شد قاتل فراری را دستگیر کنند.

قتل در گناوه

۱۵ فروردین ماه مرد عصبانی به خانه مادرزنش رفت و در اقدامی هولناک بدون دلیل مادر زن و همسرش را با رگبار بستن به قتل رساند و برادر زنش را به قتل رساند.

داماد قاتل بعد از فرار از محل جنایت، در درگیری با پلیس کشته شد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    بیش از ۹۰٪ جنایات خانوادگی ناشی از به اجرا گذاشتن مهریه توسط همسر و دخالت والدین زوجه در زندگی زناشویی زوجین و ۱۰٪ دیگر هم ناشی از عدم تمکین زوجه از زوج است!

  • رابی
    0

    مملکت صاحب زمان به این میگن.امنیت روانی زیاد.نبود مشکلات اقتصادی و آسایش و رفاه در جمهوری اسلامی باعث می شود مردم از سر شادی و آسایش و آرامش و رفاه همدیگر را به قتل برسانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها