واژگونی پراید سبب مرگ مادر و کودک شد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در محور میامی به سبزوار محدوده میاندشت ۲ فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

محسن مزجی، افزود: این حادثه  ساعت هفت و ۲۵ دقیقه در محور میامی به سبزوار در محدوده میاندشت رخ داد و پس از تماس مردمی با واحد فرماندهی و کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود مبنی بر واژگونی این خودرو، اورژانس جاده‌ای میاندشت و هلال احمر مستقر در این منطقه بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این واژگونی مادر ۳۸ ساله و کودک یکساله در صحنه حادثه جان باختند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه پدر و سه فرزند دیگر مصدوم شدند، اظهار داشت: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بالگرد هوایی منتقل شدند تا به منظور ادامه درمان به بیمارستان امام‌حسین(ع) شاهرود اعزام شوند.   

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

 براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در مسیرهای محور تهران به مشهد و بالعکس در شرق استان سمنان انجام می‌شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها