عجیب ترین قتل در تهران / اعتراف مرد همسرکش

زن میانسال وقتی در جواب همسرش که از او چای خواسته بود، گفت: «خودت برو بریز» به طرز هولناکی کشته شد.

عجیب ترین قتل در تهران / اعتراف مرد همسرکش

ساعت 8:40 شامگاه دوشنبه 29 شهریور مرد میانسالی وارد کلانتری 172 عبدالعظیم شد و با خونسردی به افسر کشیک گفت: من همسرم را ساعاتی قبل کشتم الان هم جسدش در خانه است، می‌توانید به آپارتمانم که در طبقه دوم ساختمانی در همین نزدیکی است بروید و با چشمان خودتان ببینید. این هم آدرس محل زندگی‌ام است....

به دنبال اظهارات مرد میانسال، مأموران کلانتری راهی محل شده و با ورود به ساختمان با جسد زنی میانسال درحالی که از ناحیه گلو مورد اصابت چاقو  قرار گرفته بود، مواجه شدند.

موضوع بلافاصله به بازپرس کشیک قتل شهرری و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.با ورود تیم جنایی در محل حادثه، تحقیقات از مرد میانسال آغاز شد.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: ساعت 6:30 دقیقه عصر به خانه آمدم خسته بودم و از همسرم خواستم که برایم چای بیاورد، اما او در کمال ناباوری به من گفت خودت برو چای بریز.

بعد هم نه تنها چای نیاورد، بلکه شروع به مسخره کردن و تحقیر من کرد. از این رفتار او بشدت ناراحت شدم و دعوایمان شد. مشاجره‌مان بالا گرفت و از شدت عصبانیت به آشپزخانه رفته و با چاقو به همسرم حمله کردم و سرش را بریدم.

او ادامه داد: بعد از جنایت، لباس‌هایم را که خونی شده بود عوض کردم و از خانه خارج شدم. چاقو را داخل سطل زباله خیابان انداخته و به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم میانسال در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها