قتل فجیع پسر پولدار با شلیک به سر در باغ/ جسد سوخته آرین در شهریار شده پیدا شد

مرد بنگاهی که نمیخواست طلب میلیونی اش را به پسر پولدار پس بدهد وی را با شلیک گلوله کشت و جسد او را به آتش کشید.

قتل فجیع پسر پولدار با شلیک به سر در باغ/ جسد سوخته آرین در شهریار شده پیدا شد

رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال ۱۴۰۰ به دنبال پیدا شدن  جسد  سوخته یک مرد در باغی در شهریار آغاز شد. صاحب باغ که  وحشت زده با پلیس تماس گرفته بود گفت: صبح برای سرکشی به باغ رفته بودم که با  جسد سوخته  یک مرد در گوشه باغ روبه رو شدم. من او را نمی شناسم و نمیدانم جسد متعلق به کیست  و چه کسی آن را به باغم منتقل کرده است.

جنایت فجیع در باغ شهریار

جسد سوخته با دستور قضایی به  پزشکی قانونی  منتقل شد و ماموران پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند .شواهد نشان می داد قربانی در محل دیگری کشته و جسدش در باغ شهریار به آتش کشیده شده است.

در نخستین فاز از بررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به پسر پولداری به نام آرین است .ماموران پلیس به بررسی مکالمات تلفنی قربانی پرداختند و دریافتند وی از مدتی قبل با یک مرد بنگاهی به نام سهیل اختلاف مالی داشته است .

نخستین مظنون

با افشای این ماجرا سهیل ردیابی و  بازداشت  شد و به جنایت اعتراف کرد.

وی در بازجویی ها گفت :چند سال قبل با آرین در یک مهمانی آشنا شدم. پسر پول داری بود. کم کم رابطه ما با هم نزدیک تر شد و من با او درد دل کردم و به او گفتم بدهکار هستم. به همین خاطر او مبلغ یک میلیارد تومان پول نقد و 150 سکه طلا به من  داد تا با آن  کاری راه بی اندازم و سپس پول را همراه با سودش به او برگردانم. اما من مقداری از بدهی هایم را دادم اما  نتوانستم کاری راه بی اندازم و سرمایه گذاری کنم.

وی ادامه داد:  مدتی از این ماجرا گذشت و وقتی آرین فهمید هیچ سرمایه گذاری نکرده ام،  عصبانی شد و خواست تا پولش را پس بگیرد .او حتی تهدید کرد از من شکایت می کند .من  به دروغ به او می گفتم پول را به زودی به او برمی‌گردانم اما پولی در بساط نداشتم. آخرین بار تصمیم گرفتم او را بکشم. به همین خاطر او را به یک باغ دعوت کردم و در فرصتی مناسب با اسلحه به سرش شلیک کردم. سپس جسد او را در صندوق عقب گذاشتم  و به یک باغ متروکه در شهریار بردم و آنجا آن را آتش زدم .من هرگز فکر نمی کردم به این زودی ردیابی و بازداشت شوم .

انکار قتل در دادگاه

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای  وی کیفر خواست صادر شد و سهیل  در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست  قصاص  را مطرح کردند .

سپس سهیل در جایگاه  متهم  ایستاد و اتهامش را نپذیرفت .

وی  گفت: من و آرین دوست های  صمیمی بودیم  و من با او هیچ  اختلافی نداشتم. من او را نکشتم و قبلاً تحت فشار در پلیس آگاهی به  قتل  و آتش زدن جسد او اعتراف کرده بودم. اما حالا حقیقت را می گویم من بی گناه هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها