دستگیری ۷۸ سارق و مالخر در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۷۸ سارق و مالخر در اجرای طرح ضربتی انتظامی امنیتی طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبرداد.

دستگیری ۷۸ سارق و مالخر در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی  روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی این مدت ۲۹ باند سرقت نیز درمناطق مختلف استان البرز شناسایی و متلاشی شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت  ۱۰ مالخر اموال مسروقه دستگیر و مقدار قابل توجهی از اموال از جمله ۶ دستگاه خودروT تعدادی زیادی لوازم منزل، لوازم داخل خودرو، دوچرخه، اسناد و  مدارک جعلی و غیره کشف شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح اعضای پنج باند اخاذی تحت عنوان مامور و سه باند کلاهبرداری نیز دستگیر شدند.

وی گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برای مبارزه با سرقت نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه های متولی و عموم مردم است و تا زمانی که این همکاری ها با پلیس صورت نگیرد زحمات پلیس نیز برای مردم ملموس نخواهد بود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کسانی که اشوبگر هستن هیچ فرقی با گشت ارشادی که به قول بعضیها ادمکش هستن ندارن ،فقط فرصتی پیدا بشه اونها هم مثل رضاخاااان عمل میکنن،مرگ بر کسانی که از اب گل الود خوراکشون تهیه میشه و ماهی گیری میکنن

  • ناشناس
    0

    ايول بكشيد تا كشته نشويد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها