سندسازی برای فروش املاک چندین میلیاردی

اعضای باند ۹ نفره کلاهبرداری که با شناسایی املاک بدون صاحب اقدام به جعل سند کرده و با تنظیم قولنامه و دست به دست کردن بین اعضای باند املاک را به فروش می‌‌رساندند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

سندسازی برای فروش املاک چندین میلیاردی

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: با بررسی یک فقره پرونده تصاحب غیرقانونی املاک توسط یک باند کلاهبرداری سازمان‌یافته در منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که اعضای یک باند سازمان‌یافته کلاهبرداری با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آنها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن ملک بین اعضای باند، آن را به فروش می‌‌رساندند.

نادربیگی با اشاره به حرفه‌ای عمل کردن متهمان و اطلاع دقیق از نحوه دور زدن قانون گفت: در بررسی‌های بیشتر مأموران پلیس مشخص شد متهمان تاکنون ۱۲ ملک چندین میلیاردی را در شهرهای کرج و چهارباغ با این شیوه تصاحب کرده‌اند.

بدین ترتیب  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ کرج، ۹ نفر از اعضای این باند شامل هشت مرد و یک زن را  شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به انجام کلاهبرداری و تصاحب ۱۲ ملک با ارزش  بسیار زیاد اعتراف کردند، گفت: ارزش املاکی که توسط این باند، کلاهبرداری شده است بیش از ۳۰ میلیارد تومان است. متهمان  پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر
    0

    یکبار به تعاونی مسکن 42گانه کلاک کرج بیشتر ازهزارملیارد کلاهبرداری کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها