انهدام باند سارقان تجهیزات خودرو‌های سنگین در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری اعضای باند سارقان تجهیزات خودرو‌های سنگین در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان تجهیزات خودرو‌های سنگین در محلات

سرهنگ محمد رضایی افزود: ۴ نفر از اعضای باند سارقان باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودرو‌های سنگین با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.


او اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودرو‌های سنگین در شهریور ماه امسال در شهرستان محلات، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان تحقیق از شاکیان را آغاز و محل‌های وقوع این سرقت‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی دوربین‌های محل‌های وقوع و تحقیقات میدانی مشخص شد، باندی ۴ نفره از سارقان در محل‌های خلوت شهر اقدام به سرقت باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودرو‌های سنگین می‌کنند که بلافاصله دستگیری آنان در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات اظهار داشت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، روز گذشته طرح دستگیری سارقان از سوی مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا و هر ۴ سارق، در یک اقدام به موقع دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره سرقت از باطری‌ها و دیگر تجهیزات و قطعات خودرو‌های سنگین معترف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها