جزئیات تازه از مرگ شیلر، زن مریوانی هنگام فرار از چنگ همسایه متجاوز

شیلر در حالی هدف سوءقصد مرد همسایه قرار گرفت که به یاری همسر او رفته بود. این مرد در بازداشت است و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

جزئیات تازه از مرگ شیلر، زن مریوانی هنگام فرار از چنگ همسایه متجاوز

مرگ دلخراش شیلر زن مریوانی مقابل چشمان فرزندش واکنش‌های زیادی را در پی داشت. متهم این پرونده اکنون در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد. زن جوان هنگامی که از نیت مرد همسایه برای تجاوز مطلع شد از پنجره به بیرون پرید و جانش را از دست داد.

تاکنون در تحقیقات و بر اساس گفته‌های پسر ۱۲ ساله شیلر مشخص شده مرد همسایه به نام گوران ساعت ۲۴ روز حادثه مقابل خانه شیلر رفت و از او برای همسرش درخواست کمک کرد.
شیلر نیز با پسرش به خانه مرد همسایه رفت تا به همسر بیمار او کمک کند اما جلوی در گوران از ورود فرزند شیلر جلوگیری کرد و گفت چون همسرش لباس مناسبی به تن ندارد پسربچه نمی‌تواند داخل برود.

کودک ۱۲ ساله گفته چند دقیقه بعد صدای داد و فریاد شنید و سعی کرد وارد خانه شود اما چون در بسته بود نتوانست و همان‌طور که داشت تقلا می‌کرد وارد خانه شود مادرش را در طبقه دوم دید که به پایین پرت شد. این پسر بلافاصله همسایه‌ها و بعد هم پلیس را خبر کرد.

شیلر چرا خودش را از ساختمان پرت کرد

آن طور که شاهد ماجرا گفته صدای فریادهای شیلر از داخل خانه و درگیری نشان می‌داد اتفاقی در آن خانه دو طبقه افتاده است و شیلر قصد دارد فرار کند. این زن وقتی از طبقه دوم خودش را به پایین پرت کرد تصور می‌کرد می‌تواند فرار کند و به قصد خودکشی این کار را نکرد. پس از آن بلافاصله جسم نیمه‌جان شیلر به دلیل شدت وخامت حالش به بیمارستانی در سنندج منتقل و تلاش زیادی برای نجات جان این زن انجام شد.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده از همان ابتدا که شیلر به بیمارستان منتقل شد سطح هوشیاری پایینی داشت و پزشکان امیدی به نجاتش نداشتند. آنها به شوهر شیلر گفته بودند حتی اگر همسرش به هوش بیاید دیگر سالم نخواهد بود و به طور کامل فلج خواهد شد چرا که آسیب جدی به نخاع، جمجمه و نسج مغزی او وارد شده است.

سطح هوشیاری شیلر آنقدر پایین بود که چند روزبعد او جانش را از دست داد.

شوهر شیلر کجا بود؟

شوهر شیلر کارگری است که در کردستان عراق کار می‌کرد. او کارگر روزمزد است و در فصل گرم سال برای کارگری به کردستان عراق می‌رود. شیلر و دو فرزندش که یک پسر ۱۲ ساله و دختری کوچک هستند در خانه‌شان با هم زندگی می‌کردند.

پدر بچه‌ها هر چند هفته یک بار برای دیدار با خانواده از کردستان عراق باز می‌گشت، چند روزی در منزل بود و دوباره سر کار می‌رفت. شب حادثه نیز این مرد در کردستان عراق بود که پسرش با او تماس گرفت و آنچه رخ داده بود را توضیح داد.

چرا شیلر به خانه همسایه رفت

تحقیقات نشان داده چند روز قبل از حادثه شیلر همسر گوران را که بیمار بود، به بیمارستان برد. در آن زمان گوران در منزل نبود و شیلر به کمک زن بیمار رفت و سپس او را به خانه‌اش بازگرداند. به همین دلیل شب حادثه شیلر وقتی حرف‌های گوران را درباره بدحالی همسرش شنید گفته‌های او را باور کرد.

سوابق متهم

بررسی سوابق گوران نشان می دهد او چندین بار به اتهام شرارت و عربده‌کشی دستگیر شده و فرد خوشنامی در محل نبوده است. او اختلافاتی با خانواده‌اش نیز داشته و چندین بار نیز بازداشت شده است.

در حال حاضر گوران در بازداشت به سر می‌برد و با توجه به اینکه احساسات عمومی مردم مریوان جریحه‌دار شده است تحقیقات در این خصوص به صورت گسترده ادامه دارد. خانواده شیلر نیز از متهم شکایت کرده و خواستار مجازات او شده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • ناشناس
    4

    آقایان کامنت بگذارند !

    نظرات شما -
    • وحید
      14

      چه بنویسیم برادر ، کشوری که خود حکومت به دختراش گیر میده ، به مادران همون دختران با بی رحمی توهین می کنه ، زن طرف رو جلوی چشم شوهرش برای موهای بیرونش بازداشت میکنن و نباید یارو نفس بکشه از این بی مغز چه انتظاری داری

    • ناشناس
      11

      این منفی ها رو کی میگذاره !؟؟
      خیلی نادان هستی نظرات همه قابل تأمل بودند
      این نشان دهنده بیفکری شماست

  • ناشناس
    6

    زن تنهایی که به قصد کمک به زن همسایه قربانی نیت شوم شبانه مرد همسایه شد!

  • متین
    9

    امنیت بیست .چقدر خوشحالیم که در مدینه فاضلاب زندگی میکنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهتر بود می گفتی زنده ایم

  • ناشناس
    5

    زن کشی متاسفانه در سایه ضعف قوانین زیاد شده و حکومت باید توجه بیشتری به موضوع خشونت علیه زنان نشان بده...۱۰ ساله لایحه منع خشونت خانگی علیه زنان در مجلس خاک می خوره و متاسفانه به بایگانی سپرده شده...لایحه ای که تایید قوه قضائیه رو هم با خود داره...جای تاسفه که فقط سه کشور ایران، افعانستان و یک کشور عقب مانده آفریقایی هستند که به کنوانسیون منع خونت علیه زنان نپیوسته اند...

  • ناشناس
    6

    خدا میدونه به چندین زن تجاوز کرده

  • علی
    14

    وقتی همه ی قوانین به نفع آقایون هست پدر راحت دختر خودشو می‌کشه شوهر زنش و به جرم خیانت می‌کشه ولی وقتی مرد خیانت می‌کنه هیچ مشکلی نداره ما زنان چه خاکی برسر کنیم😖😖😖

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      نوشتي ما زنان ولي بالا اسمتو علي درج كردي نميفهممت

  • ق
    27

    یک مرد هوس باز باحیله و کلک زن همسایه رابخانه اش می برد آقا _ خانم محترم!!!!؟؟؟؟ این موضوع چه ربطی به حکومت و امنیت و......دارد
    اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید امام حسین علیه السلام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      وقتی از صبح تا شب پیام‌های زن ستیزانه پخش میشه و زنها در قوانین حقوقی و قضایی جنس دوم هستند چطور انتطار دارید این شرایط بر موقعیت کلی زنان در جامعه تاثیر نذاره و کیفیت زندگی اونها رو پایین نداره...در جامعه همه بخش‌ها به هم وصل هستند و بر هم تاثیر می گذارند

    • به ناشناس
      2

      والا در ایران نه در کشورهای دیگه، چیزی که رسانه ها نشان میدن و قوانین کشور همه به نفع زنان هست و آنها در خانواده حکمرانی می کنند پس بهتره مزخرف نگی ناشناس. این مرد هوس باز هم با حیله می خواسته به هدفش برسه و ربطی به حکومت نداره. بهتره آمارهای تجاوز در آمریکا و غرب به زنان متاهل را مرور کنی بعد نظر بدی

  • ناشناس
    9

    سزای این مرد سنکسار در انظار عمومی است.قانون اسلام این را میگوید اگر قاضی صادق باشد

  • شهرام.ر
    5

    این حیوون رو نباید اعدام کرد . باید چنان زجرکشش کنن که روزی صدبار مرگ رو از خدا تقاضا کنه .
    فکر کنم که واسه اجرای حکم اعدام هم ،خانواده این خانم باید مبلغ زیادی به دولت بپردازند !!!! چون جان مرد !!! دو برابر جان زن ارزش دارد !!!!. یه مشت قوانین مسخره عهد حجر !!!.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      حکومتی که چنین قانونی گذاشته خودش زحمت بکشه از خزانه پول دیه رو بده

    • ناشناس
      0

      اگر جرم این فرد ثابت شود مجازاتی بیش از تسبیب در قتل نخواهد بود. او مرتکب قتل عمدی نشده اگرچه با تهدید مقتول سبب وقوع قتل عمدی را فراهم آورده باشد. همچنین بعید است به او اتهام محاربه با خدا تفهیم اتهام شود چونکه عملش منطبق بر جرم محاربه با خدا نیست!

  • ناشناس
    13

    حالا یکسری غربگدایان و زنان خیانت کار از این موضوع بول می گیرن و شروع به مرد ستیزی می کنند خیانت زنان متاهل که صد برابر مردان است را نمی بینند!!!

    نظرات شما -
    • متین
      6

      اخر انسان بی عقل و شعور این جرم کاملا محرز است چه ربطی به غربگدایی دارد

    • بناشناس ۱۵:۷
      0

      خاکبرسرتووامثالت که همیشه دربرابرمنطق وخردمُهمل میگوییدوتوهین میکنید

  • فاطی
    2

    این زن عفیف و پاک دامن از جای که میدانست آنجا گناه و معصیت اتفاق می افتد! باتمام وجود فرار کرد ،،،،بنابراین مانند حضرت یوسف ع از مقربان درگاه الهی است خدا رحمتش کند و روحش شاد...

  • ناشناس
    3

    این دزدان بیشرف هرزه را سریعا در ملاعام اعدام کنید تاچنین حوادثی تکرار نشود چنین حیواناتی حتی به زن شوهردا. همرحم نمی‌کنند چندنفر از این بیناموسان بیشرفهرزهرااعدام کنیدحساب کار ست بقیه می‌آید. قوه قضائیه باید سریع اعدامش کند.

    نظرات شما -
    • سلام
      2

      ایران ایرانه برادر و رافت اسلامی توسط ملاها در دستگاهای قضایی صادر می شه مرگ بر...

  • ناشناس
    8

    این همان بی بندباریهاست که هرچه دادمیزنندکسی گوش شنواندارد وقتی میگوینددختران رابادین تربیت کنید وقتی میگویندلخت وبی حجاب نباشید همه زبانشان درازاست مردان چشم چران همین چیزهارامیبینندکه وسوسه میشوندوچندبیگناه را بدبخت میکنندبه امیروزی که زنان ودختران ماعفاف وباحیا شوند ومردان ماهمه باغیرت

  • ارمان
    4

    مجازاتش چند بار اعدام

  • ناشناس
    1

    شوهر این خانم با عفاف برای کارگری به کردستان عراق رفته بود تف بر آن مسول ناکارمد داخلی .که مملکت را به این روز انداخته

  • ناشناس
    2

    از این اتفاقات فراوان رخ داده منتهی صداشو در نمیارن آمار تجاوز درایران فراوان و آمار خودکشی

  • ناشناس
    1

    وقتی که عفافو حجاب از جامعه رخت ببندد بروز چنین حوادثی قابل پیش بینی هست .حالا یه عده که دنبال شهوت رانی خود هستند شروع میکنند به توهین به من .چرا که أنها جامعه بی بند و باری را میخواهند تا آزادانه هر غلطی خواستند بکنند

  • ناشناس
    1

    دست رژیم توی کار بوده و گرنه خارج از نوبت دادگاه برگزار شده بود.

  • اسماعیل
    0

    گوران یعنی گاوچران.عجیب نیست ،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها