کشف انواع قاچاق میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

کشف انواع قاچاق میلیاردی در زنجان

سرهنگ خانی پور گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به دو دستگاه خودروی وانت نیسان و کامیون مشکوک و همچنین از وجود ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک باب مغازه تعمیرگاه موتور مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از وانت نیسان و کامیون ۱۲۷ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو‌های خارجی و ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه کشف و همچنین در بازرسی از مغازه دو دستگاه موتور سیکلت بالای ۲۵۰ سی سی و قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بااشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خانی پور گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها