مرگ تلخ مرد جوان در واژگونی کوییک در اتوبان آزادگان

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی خودروی کوییک در مسیر آزادگان به جنوب مقطع مخصوص و فوت راننده و مصدوم شدن دو سرنشین دیگر آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در این حادثه خبر داد.

مرگ تلخ مرد جوان در واژگونی کوییک در اتوبان آزادگان

سرهنگ علی  احسان مومنی در خصوص این خبر اعلام داشت : مقارن ساعت  07:20  صبح دیروز در مسیر آزادگان به جنوب مقطع مخصوص، یک دستگاه سواری کوییک که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر منحرف و  واژگون  می گردد .

وی ادامه داد : در این حادثه متاسفانه  راننده  کوییک در دم فوت  و دو نفر  دیگر  مصدوم می  گردند.

رییس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ در باره این حادثه گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل اصلی این حادثه بود.

سرهنگ مومنی گفت : تیم کارشناسی  پلیس بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ  بلافاصله در محل حاضر  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند.

وی بیان داشت : کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تیبا  اعلام کرده است .

رییس  اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ : از رانندگان خودروها خواست در حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و  به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید  و همچنین از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت  کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها