بازگشایی مسیر انزلی به رضوانشهر توسط جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این آتش سوزی باعث دودگرفتگی شدید در جاده ها و همچنین اختلال در دید و حرکت خودرو ها در محور انزلی به رضوانشهر شد، بر همین اساس با همت و پیگیری رئیس هلال احمر انزلی و هماهنگی معاون امداد و نجات، یک تیم از پایگاه جاده ای کپورچال و یک تیم از شعبه انزلی جهت امدادرسانی به منطقه مذکور اعزام شدند.

بازگشایی مسیر انزلی به رضوانشهر توسط جمعیت هلال احمر

سیاوش غلامی، گفت: در پی حادثه آتش سوزی تالاب انزلی و طبع آن دود ناشی از آن در شهر و جاده های مذکور، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر جهت بازگشایی مسیر به محور جاده های این شهرستان اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این آتش سوزی در سطح وسیعی از نیزارهای حاشیه تالاب انزلی از دو روز گذشته آغاز شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی به محل وقوع حادثه افزود: این آتش سوزی باعث دودگرفتگی شدید در جاده ها و همچنین اختلال در دید و حرکت خودرو ها در محور انزلی به رضوانشهر شد، بر همین اساس با همت و پیگیری رئیس هلال احمر انزلی و هماهنگی معاون امداد و نجات، یک تیم از پایگاه جاده ای کپورچال و یک تیم از شعبه انزلی جهت امدادرسانی به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال تا ساعاتی از بامداد روز جاری جهت امدادرسانی در منطقه مورد نظر حضور داشتند اظهار کرد: این اقدام با همکاری پلیس راهور، اورژانس، دادستانی و تنی چند از عوامل محلی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

تالاب بین المللی انزلی با مساحتی حدود ۲۰ هزار هکتار که از شمال به انزلی، از جنوب به صومعه‌سرا، از شرق خمام، از جنوب شرقی به رشت و از غرب به کپورچال و آبکنار انزلی محدود است.

این تالاب سال ۱۳۵۴ در فهرست تالاب های بین‌المللی کنوانسیون رامسر به ثبت رسید همچنین سازمان بین‌المللی حیات پرندگان، این تالاب را به عنوان زیستگاه با اهمیت برای پرندگان تشخیص داده‌ و جزو تالاب‌های طبیعی و آب شیرین کشور و از جمله زیباترین مناظر آبی منطقه است.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها