نقشه سیاه مرد تتوکار برای دختر جوان تهرانی

دختر جوان وقتی برای انجام «تتو» به خانه مرد جوان رفت، نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

نقشه سیاه مرد تتوکار برای دختر جوان تهرانی

چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: مدتی قبل در  اینستاگرام  با مردی آشنا شدم که در کار تتو بود. مرد جوان به نام حمید پیشنهاد داد که اگر به عنوان مدل به خانه‌اش بروم هیچ هزینه‌ای برای تتو از من نخواهد گرفت.

او ادامه داد: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد. رهگذران مرا نیمه‌هوش در کنار خیابان دیده  و به بیمارستان انتقال دادند.

با شکایت دختر جوان مشخص شد متهم هم صفحه اینستاگرامش را بسته و هم تلفن همراهش را خاموش کرده است. بنابراین پرونده‌ای در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس حمیدرضا رستمی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بهرلم
    0

    کار مرد اشتباه و مجرم است ولی کار این دختر جوان هم بدون ایراد نیست یعنی هرکس در خیابان به این دختر پیشنهاد میداد می پذیرفت . بدون تعارف حماقت هم حدی دارد

  • زهره
    0

    عجب رفته بودی خونه یه مرد غریبه واسه تتو ؟؟
    چند وقت دیگه باز تو خبرها میاد دختری از روی ناچاری و بی کسی رفته خونه یه مرد غریبه حمام و از مرد غریبه درخواست کرده فقط بیاد پشتشو لیف بزنه فقط همین.... ولی این مرد بی شرف بهش تجاوز کرده !
    واقعا که......

  • ناشناس
    0

    از قدیم گفتن همیشه "کرم از خود درخته"

  • ناشناس
    0

    دخترجوان ازاول هم برای دادن می رفته-خرمشدی عباس هم میدونه که دختره بره اونجا میکننش

  • ناشناس
    0

    دختر یا گرسنه بود یا چیزیش می شد!

  • ناشناس
    0

    آره جون خودت ماهم باورکردیم.بگوپولت رونداده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها