فوت نوزاد یک ماهه بر اثر کرونا در نی‌ ریز

هفته گذشته دو نوزاد یک ماهه بدحال مبتلا به کرونا از نی‌ریز به شیراز اعزام شدند که متأسفانه یکی از آنها در بیمارستان نمازی درگذشت.

فوت نوزاد یک ماهه بر اثر کرونا در نی‌ ریز

 یک کودک 40 روزه بدحال مبتلا به کرونا، دوشنبه 24 مرداد به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت و پس از دو روز، به بیمارستان نمازی شیراز اعزام شد. اما متأسفانه شنبه 29 مرداد جانش را از دست داد.

همچنین یک کودک یک ماهه نیز که ریه‌اش کاملاً درگیر و راه تنفسش بسته شده بود، پس از لوله‌گذاری و باز کردن راه هوایی، جمعه 28 اَمرداد از بیمارستان شهدای سلامت به شیراز اعزام شد.

هم‌اکنون نیز یک کودک 4 ساله بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای سلامت بستری است. همچنین 13 نفر دیگر نیز در بخش کرونا بستری هستند که حال دو مرد 82 و 78 ساله وخیم است.

نوشتنی است در یک هفته گذشته، 26 نفر در بخشش کرونا بستری شده‌اند و بیش از 600 مبتلا به کرونا نیز تنها به بیمارستان نی‌ریز مراجعه کرده‌اند.
رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی توسط مردم نگران کننده است و بویژه اکنون سرایت آن به کودکان و نوزادان نیز بر این نگرانی افزوده است.

منبع: هورگان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    3

    یکماه دیگه مدارس باز میشه ، دولت باید تجدیدنظر کنه ،
    اگه اتفاقی واسه بچه هامون بیفته ،وای به روزگارشون

  • افشین
    0

    همش اعلام می کنید که مردم اینکار وبکنن و اونکارو نکردن و فلا
    اگر وجدان بیداری هنوز در کشور باقیمانده برید ببینید در بیمارستان های دولتی برای بیمارن کرونایی و سایر چه اقداماتی انجام میدن .الان دوباره یه عهده شکم سیر که تا تب میکنن تو بهترین بیمارستان های خصوصی بستری میشن میان میگن کادر درمان فلان بهمان .
    چرا وزارت بهداشت میزان مراجعان و فوتی های بیمارستان های خصوصی و دولتی رو اعلام نمی کنه مردم متوجه بشن چه خبر .نماینده های محترم هم که دنبال زیر بغل مار میگردن تو این شرایط .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها