دستگیری شرور سابقه‌ دار در راسک سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور سابقه دار و مسلح که در راسک دست به اقدامات شرورانه زده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری شرور سابقه‌ دار در راسک سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران انتظامی راسک در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در یکی از معابر درون شهری مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل می‌شوند. 
وی افزود: شرور سابقه دار با حضور ماموران پلیس با قصد متواری شدن سلاح گرم همراه خود را از شیشه خودرو  بیرون آورده و به سمت ماموران انتظامی نشانه می‌رود که با توجه به هوشیاری ماموران حاظر در صحنه متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت تسلیم می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از خودروی او  تعداد یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه  ۱۰۵ فشنگ جنگی و پنج عدد خشاب مربوطه کشف شد. 
وی بیان کرد: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و استعلام از سوابق وی مشخص شد نامبرده دارای چندین مورد ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی داشته و جزء اشرار سابقه دار است. 
سردار طاهری خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سیستان و بلوچستان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند. 

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها