قتل بی رحمانه دختر تهرانی در اختیاریه تهران/ جسدش روی صندلی بسته شده بود

مرد جوان برای سرقت از خانه مرد مبتلا به آلزایمر، دختر او را به قتل رساند.

قتل بی رحمانه دختر تهرانی در اختیاریه تهران/ جسدش روی صندلی بسته شده بود

رسیدگی به پرونده  قتل  دختر جوان در  اختیاریه  تهران از حدود 20 روز قبل در دستور کار محمدسین زارعی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی در این پرونده با اعلام مفقودی دختر جوان و پدر پیر او که مبتلا به  آلزایمر  است از سوی همسایگان آنها آغاز شد.زمانی که ماموران پلیس با حکم قضایی وارد خانه آنها شدند، با  جسد  دختر جوان مواجه شدند که به صندلی بسته شده و با روسری  خفه  شده بود و پدر پیرش در خانه بود.

در تحقیقات اولیه صورت گرفته، مشخص شد که مردی حدودا 47 ساله هفته ای یک بار برای حمام بردن مرد مبتلا به آلزایمر به خانه آنها می رفته است و به او مظنون شدند.

به این ترتیب این فرد شناسایی و دستگیر شد و لب به اعتراف گشود و به  قتل  دختر جوان اعتراف کرد.

این فرد در اعترافات خود گفت:«هفته ای یک بار برای نظافت پدر مقتول به خانه شان می رفت که متوجه شدم آنها در خانه شان اشیا قیمتی و طلاهای زیادی دارند.وسوسه شدم که به خانه شان دستبرد بزنم برای همین روز حادثه دختر جوان را خفه کردم تا بتوانم سرقت کنم.»

با اعتراف متهم به قتل، رسیدگی به این پرونده در مراحل بعدی در شعبه یکم دادسرای جنایی تهران در جریان است.بنا بر این گزارش متهم جهت تحقیقات بیشتر تحت اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حالا این پول به خوردت میره؟؟؟ پس بخور که نوش جونت ..

  • ناشناس
    0

    ابلیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها