دستگیری ۲۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۲۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان در یک عملیات مشترک خبر داد.

دستگیری ۲۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در خنداب

سرهنگ محمد رضایی، در اینباره بیان کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان ملایر استان همدان و متواری شدن این افراد به طرف استان مرکزی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه درخصوص مسیر تردد افراد متواری، مشخص شد متهمان به یکی از روستاهای اطراف شهرستان خنداب مراجعه کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور تیم های گشت انتظامی شهرستان خنداب و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در محل، مشخص شد که چند نفر از عاملان نزاع و درگیری در این روستا مخفی شده اند که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از تعدادی منازل مشکوک، ۲۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به کشف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت، ۱۲ دستگاه انواع خودرو، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی سلاح سرد بکارگرفته شده در درگیری، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ رضایی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی تردید، پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها