شهادت ۲ تن از کارکنان‌ فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از شهادت دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

شهادت ۲ تن از کارکنان‌ فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان

مجتبی جمالی از شهادت دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در تشیع پیکر مطهر این شهدای امنیت گفت: مراسم تشیع پیکر مطهر شهدا ساعت ۹ صبح فردا از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان واقع در بلوار معلم برگزار می‌شود.

شهادت ۲ تن از کارکنان‌ فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان

منبع: مشرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    خدای من دلیجان به اصفهان وبالعکس محل تردد شوتی هاست ما درعین مسافرت مسیرمان خط پررفت وآمد وبسیار سنگین اعم ازماشینهای سبک وسنگین بود مثل برق دو خودرو پژو از ما سبقت گرفتند درحالیکه شماره پلاک خود را پوشانیده بودند من تعجب کردم حالا با این خبر متوجه میشوم که این خط ترانزیت مواد مخدر است بنظرم میرسه این خط شلوغ را بشدت برای افراد خطرناک ناامن کنند زیرا خیلی ازخانواده های مسافر از این مسیر استفاده میکنند

  • ناشناس
    3

    خدا رحمتشون کنه و صبر به خانواده هاشون بده
    لعنت به قاچاقچی

  • ناشناس
    3

    درودبرشهدای مظلوم پلیس،مدافعان وطن

  • ناشناس
    3

    خداوند به خانواده هاشون صبر بده
    امنیت اتفاقی نیست

  • ناشناس
    1

    دو نعمت را در زندگی متوجه داشتنش نیستیم؟ 1. سلامتی 2. امنیت. و اتفاقا ما ملت غافل اصلا متوجه حرف های نسنجیده و گاهی بی معنا از نوع آلبانی نشین ها نیستیم خداوند به ما در هوشیار شدنمون رحم کنه مگه الکی میزنن پلیس مظلوم و عزیز ما را می کشند از بیرون کاملا تقویت میشن خدا ذلیلشون کنه انشاءالله. ترا بخدا همگی بیشتر مراقبت همدیگر و همگی مواظب پلیس های صبورمون باشیم. طفلکی پلیس ها که با فدا کردن جونشون مراقب ما هستند........و.....

  • ناشناس
    1

    خدابیامرزه...
    روحشان شادویادشان گرامی...
    شادی روح همه رفتگان صلوات بفرست...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها