معده تریاکی این مرد لو رفت/ 290 بسته تریاک فقط در یک معده

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا گفت: قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر از حمل بیش از ۲ کیلوگرم تریاک به روش بلع و انباری بازماند.

معده تریاکی این مرد لو رفت/ 290 بسته تریاک فقط در یک معده

سردار حشمت اله ملکی با اشاره به جزئیات این خبر افزود: در پی رصد و اطلاع از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم از قاچاقچیان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان و پیگیری های لازم، متهم با یک دستگاه خودروی تیبا در عوارضی بزرگراه زنجان - تبریز شناسایی، خودرو توقیف و راننده دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهم و خودروی وی هیچ گونه مواد مخدری کشف نشد، ادامه داد: مأموران انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب با هوشیاری لازم، با ظن حمل به روش «بلع و انباری» پس از هماهنگی قضایی قاچاقچی دستگیر شده را برای انجام معاینات و اقدامات پزشکی به بیمارستانی در زنجان منتقل کردند.

سردار ملکی گفت: طی هشت مرحله، ۲۹۰ بسته آب بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۲ کیلو و ۳۹۰ گرم که به صورت بلع و انباری در معده جاسازی شده بود از متهم تخلیه و در این خصوص پرونده تشکیل که به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا خاطر نشان کرد: رصد افراد سودجو و فرصت طلب که قصد اعمال مجرمانه و قاچاق مواد مخدر خانمان‌سوز را از طریق خطوط ریلی دارند، به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن قرار دارد و قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند این اقدامات تبهکارانه هزینه سنگینی برای آنان به دنبال خواهد داشت و پلیس راه آهن با اقتدار کامل با هرگونه تخلف در چارچوب قانون به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها